Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1

    Standaard En toch denk ik dat het vooral in de vingertjes zit.

    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #2

    Standaard

    Want als ik op dezelfde spulletjes zou spelen klinkt het waarschijnlijk als een varken in doodsnood.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Want als ik op dezelfde spulletjes zou spelen klinkt het waarschijnlijk als een varken in doodsnood.

    daar kan je best ver mee komen, ik noem zomaar een willekeurige band in het grindcore / blackmetal of aanverwant genre ...





  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Spelen op goedkope gitaren heeft iets. Persoonlijk heb ik zelfs een voorkeur voor de hals die ze op bijvoorbeeld een Yamaha Pacifica doen. "Satin finish", niet dat plakkerige. Met het geluid van goedkope pickups heb ik ook niet echt problemen. Afstellen en polijsten kun je zelf. En ach, met ruwe frets kun je ook lekker geluid maken met je linkerhand. Ik wil wel goed werkende schakelaars en potmeters, heb een hekel aan kraken, dus daar moet je dan misschien een beetje geluk mee hebben. Maar vervangen is ook niet duur.

    Anyway we praten veel te veel over spullen en te weinig over spelen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Met duur of goedkoop kan ik helemaal niks, ik werk met goed of slecht,
    goed is dan iets wat je voor je kan laten werken en slecht is wat je tegenwerkt
    en ik kan voor beide een hoop voorbeelden geven die dwars door prijzen heengaan.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Beetje doorheen gescrold.
    Gozer klinkt fijn, leuk testfilmpje, fun.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik kom binnen op @24:19 en tering wat speelt ie matig en irritant geen zin meer in sorry


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik kom binnen op @24:19 en tering wat speelt ie matig en irritant geen zin meer in sorry

    Ach ja, hij draaft met zijn spel af en toe een beetje door maar waar het mij hier om ging; hij speelt hier op een transistor versterkertje van iets meer dan 100 euro....maar hij haalt er een geluid uit(kijkt hij zelf ook van op) alsof ie op een heel dure superversterker speelt. En dan denk ik toch dat dat meer met hem dan met die versterker te maken heeft.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb wat meer van de video bekeken/beluisterd maar snap wel wat Fusion bedoelt (dit voelt raar). Ik had in dat gedeelte hetzelfde gevoel.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Het lijkt me verschrikkelijk als je alleen naar virtuozen kunt luisteren.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top