Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 65 van 101 EersteEerste ... 1555636465666775 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 650 van 1001
  1. #641
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik had in het begin niet direct het gevoel dat je dit allemaal tot een goed einde zou brengen (wellicht ook vanwege jouw vele vragen aan ons ) maar je hebt mij in positieve zin verrast. Zoiets doe ik jou zeker niet na. Passeerde net op de A12 drie vrachtwagens met Sapele stammen.

  2. #642
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Da’s ’n evident verschil!
    Yep. Maar als ik goed kijk is nog niet alles glad, dus er komt nog een laag epoxy op.

  3. #643
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik had in het begin niet direct het gevoel dat je dit allemaal tot een goed einde zou brengen (wellicht ook vanwege jouw vele vragen aan ons )
    Ik had er ook een hard hoofd in, hahaha ! En: we zijn er nog niet he. Als de snaren er op gaan weet ik pas echt of dat ding eigenlijk wel te bespelen is. Maar tot nu toe gaat het best aardig allemaal. Mede dankzij jullie heb ik veel geleerd !

  4. #644
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Het grappige is dat je juist door je leerbaar op te stellen veel meer tips en info krijgt.
    Ik moet altijd lachen bij programma's waar zo'n hobbykok van een sterrenkok de vraag krijgt: en heb je de temperatuur van de oven goed? Ik zou me dan direct afvragen wat ik fout heb gedaan, maar daar zie je juist vaak: "nee chef, die heb ik goed ingesteld!"

    En precies dat doe jij goed. Mensen uitnodigen tot meedenken en dan uiteindelijk zelf beslissen.

  5. #645
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Het grappige is dat je juist door je leerbaar op te stellen veel meer tips en info krijgt.
    Ik moet altijd lachen bij programma's waar zo'n hobbykok van een sterrenkok de vraag krijgt: en heb je de temperatuur van de oven goed? Ik zou me dan direct afvragen wat ik fout heb gedaan, maar daar zie je juist vaak: "nee chef, die heb ik goed ingesteld!"

    En precies dat doe jij goed. Mensen uitnodigen tot meedenken en dan uiteindelijk zelf beslissen.
    Kijk, het is vrij simpel: ik weet een hele hoop niet, en hier zijn een paar lieden die dat wel weten. Ik meen het als ik zeg dat ik dat zonder die lieden (en wat zeer instructieve Youtube kanalen) nooit tot hier gered had !
    Het grappige is dat ik tegenwoordig zelf ook wel wat tips aan anderen kan geven . Ik vind het supergaaf als mensen geïnspireerd raken om zelf aan het bouwen te slaan.

  6. #646
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Crash Cowboy Bekijk bericht
    Kijk, het is vrij simpel: ik weet een hele hoop niet, en hier zijn een paar lieden die dat wel weten. Ik meen het als ik zeg dat ik dat zonder die lieden (en wat zeer instructieve Youtube kanalen) nooit tot hier gered had !
    Het grappige is dat ik tegenwoordig zelf ook wel wat tips aan anderen kan geven . Ik vind het supergaaf als mensen geïnspireerd raken om zelf aan het bouwen te slaan.
    Wat anders dat mij opvalt is dat jij denkt in oplossingen in plaats van problemen; scheelt ook 'n slok op ’n borrel. Vind ik knap.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  7. #647
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Wat anders dat mij opvalt is dat jij denkt in oplossingen in plaats van problemen; scheelt ook 'n slok op ’n borrel. Vind ik knap.
    ‘In ieder probleem schuilt de schoonheid van de oplossing.’

    ... en met alleen maar problemen bouw je geen Firebirds.

  8. #648
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.584

    Standaard

    Zoals we hier zeggen: vaak bu-j te bange. Juist door te beginnen, vragen te stellen en informatie in te winnen kun je iets leren. Natuurlijk doe je er langer over dan de professional, maar aan het eind heb je een enorme bak nieuwe kennis opgedaan. En inderdaad, denken in oplossingen is een vereiste om zoiets complex als een gitaar bouwen tot een goed einde te brengen. En ik vind het echt knap wat je gemaakt hebt! Het wordt een prachtig instrument!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #649
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wat een typisch Achterhoekse uitdrukking is..... maar goed in Amsterdam is Engels de voertaal

  10. #650
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.584

    Standaard

    Achterhoeks is meer Nederlands dan Engels. Het is goed om meer van je eigen taal te leren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top