Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    in den haag zit de opvolger van peer dellen in zijn https://www.guitarchopshop.com/
    (peer is met pensioen maar komt daar stiekem nog wel in de zaak knutselen)

    Hier nog een fan van de guitar chop shop.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Hier nog een fan van de guitar chop shop.
    Nou vooruit, hier nog een en van Peer natuurlijk.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Trouwens, Spruce guitars in Utrecht is heel goed!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #24

    Standaard

    oh, ja. vox humana.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #25

    Standaard

    Genoeg namen.... Maar zijn die jongens wel "ECHT" netjes. Dus niet een beetje netjes, dat je slagplaat nog een beetje scheef zit en je intonatie nog een heel klein beetje fout, maar ECHT netjes.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Klanten kunnen verschillende ervaringen hebben omdat het meestal niet structureel is, althans, ik heb én goede én slechte ervaringen bij dezelfde bouwers en om het nog gecompliceerder te maken vind ik de ene slechte ervaring minder onoverkomelijk dan de andere.

    Een fretjob waar de uiteinden van de fretten maar labbekakkerig zijn afgewerkt terwijl je toch fret-vijl sporen ziet is maandagochtend werk en exemplarisch en daar reken ik iemand niet op af.
    Waar ik wel iemand op afreken is maanden wachten op een rewind van een pickup, er voor betalen en er achter komen dat het ding nooit is opengemaakt.
    Ik maak daar geen drama van, ik zie dat als leergeld, dat ik betaald heb voor de kennis daar verre van te blijven.

    Je moet een beetje flexibel zijn als klant, je bouwer is geen boekhouder, je moet dat meer zien als artiesten die wat ruimer en losser zijn in hun aanpak maar tot een bepaalde hoogte natuurlijk want uiteindelijk moet je toch met harde valuta betalen.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 27 augustus 2020 om 12:15
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #27

    Standaard

    en interpretatieverschillen. Ga je gaten vullen en opnieuw boren bij het vervangen van een kapotte slagplaat. Of gebruik je de oude bevestigingsgaten waarmee de plaat op dezelfde wijze weer scheef erop zit...

    valt beide wat voor te zeggen.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.321

    Standaard

    Luthiers in Den Bosch is ECHT netjes,staat buiten kijf, is ook best duur, alles heeft een prijs.

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Genoeg namen.... Maar zijn die jongens wel "ECHT" netjes. Dus niet een beetje netjes, dat je slagplaat nog een beetje scheef zit en je intonatie nog een heel klein beetje fout, maar ECHT netjes.
    Misschien vind jij een niet-geintoneerde gitaar, of een gitaar waar de E van de hals afloopt. muggenziften.
    Dat kan.

    Er zijn ook gitaristen die wel weten wat ze doen, en die zijn nu eenmaal iets kritischer.
    Laatst gewijzigd door JGD; 27 augustus 2020 om 18:21

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Genoeg namen.... Maar zijn die jongens wel "ECHT" netjes. Dus niet een beetje netjes, dat je slagplaat nog een beetje scheef zit en je intonatie nog een heel klein beetje fout, maar ECHT netjes.
    Volgens mij is die gast van nijssen guitars wel echt echt netjes, check zn social media en site etc maar. die zat vroeger bij mij om de hoek maar is helaas verhuisd.

    Denk dat ik naar hem toe zal gaan als mijn strat over een tijdje een vlakbeurt nodig heeft
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top