Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Als je frets onderling op dezelfde afstand staan dan is dat dezelfde mensuur (dus halzen tegen elkaar zetten, fret tegen fret en als dat dezelfde afstand is, dan is de hals correct.

    Als je topkam hoog is, dan rek je de snaar veel verder uit door de eerste fret in te drukken (scherpe knik), dan de 12e, mooi in het midden van de hals. Dat kan een deel verklaren.

    Zorg dat je topkam zo laag mogelijk ingesneden is. Zet dan je hals zo recht als mogelijk is en pas dan de hoogte van de brug aan. Als alles dan zo laag mogelijk is, zonder te veel geratel, dan ga je de zadeltjes stellen in de lengterichting voor de intonatie (tenminste, zo heb ik het geleerd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Bedankt voor de info! ik ga het vandaag allemaal nog even extra uittesten of dit allemaal klopt!!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pter Bekijk bericht
    Als je naar je post kijkt zie je in het midden onderaan "Bericht bewerken" staan. Als je daarop klikt kun je je post bewerken, die kun je tot ongeveer een dag na het plaatsen aanpassen, daarna is de optie weg.
    Dat icoontje mist bij mij blijkbaar. Alleen 3 icoontjes: melding, bericht aanmaken en bericht met quote aanmaken. Ik zie ook geen onderschriften dus het zal misschien een instelling zijn, die ik moet wijzigen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    Dat icoontje mist bij mij blijkbaar. Alleen 3 icoontjes: melding, bericht aanmaken en bericht met quote aanmaken. Ik zie ook geen onderschriften dus het zal misschien een instelling zijn, die ik moet wijzigen.
    Gebruik je Tapatalk op je telefoon?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    Dat icoontje mist bij mij blijkbaar. Alleen 3 icoontjes: melding, bericht aanmaken en bericht met quote aanmaken. Ik zie ook geen onderschriften dus het zal misschien een instelling zijn, die ik moet wijzigen.
    Op je telefoon: ga eerst onderaan naar ‘originele website’. Daarmee heb je die optie ‘Bericht bewerken’ wel.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 8 september 2020 om 20:01

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top