Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 76
  1. #51

    Standaard

    Ben ik de enige die benieuwd is hoe het afgelopen is met de reparatie? :-)

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    De mijne? Ik heb de amp gisteren weer ingeleverd en het komt goed is mij beloofd. Ik laat het sowieso weten.
    Ik zette de amp daar aan en het bleef even stil, net toen ik me zorgen begon te maken sprong de brom er gelukkig weer in.
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Afgelopen vrijdag gemiste oproep van Dr Tube.
    Vanmorgen teruggebeld. Versterker is klaar.
    Een 6l6 veroorzaakte de brom in de v1. Die vervangen, toen een regelmatige tik die met de v2 te maken had, daar is iets vervangen en daarna moest er nog iets vervangen worden.
    (Ik ben de details alweer kwijt).
    Veel arbeidsuren, die hoef ik niet te betalen, alleen materiaal. 63€ en een beetje.
    Dat lijkt me een nette behandeling.
    Al met al ben ik met reiskosten er bij ongeveer 200€ aan kosten verder voor een brommetje in een versterker met een handelswaarde van pak en beet 350€. Nou ja, so be it.
    Gaat wel in de verkoop. Doe alle versterkers en pedalen weg. Heb ik besloten. Boss Katana 50w of zo terug.
    Misschien een Positive Grid Spark, geloof alleen dat daar een lange levertijd op zit.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Misschien een Positive Grid Spark, geloof alleen dat daar een lange levertijd op zit.
    Als ik de reviews moet geloven (which I don't...) wordt die Spark net zoveel bejubeld als verguisd...
    Wat ik via crappy YT clips hoor word ik niet echt warm van.. En die levertijden schijnen idd een dingetje te zijn....

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Ik begrijp niet zo goed waarom, niet dat dat nodig is natuurlijk, maar waarom ?

    Ik kan mezelf overigens redenen bedenken, bijvoorbeeld ruimte, of teveel volume voor thuis... maar ik denk ook wat heeft het voor zin ?
    Je krijgt er een fractie van de centen voor, koop je iets voor terug waar je waarschijnlijk net zoveel / net zo weinig mee doet, kan je net zo goed een amp houden...

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Als ik de reviews moet geloven (which I don't...) wordt die Spark net zoveel bejubeld als verguisd...
    Wat ik via crappy YT clips hoor word ik niet echt warm van.. En die levertijden schijnen idd een dingetje te zijn....
    Mij lijkt het niks. Software werkt matig op de hardware en het bedrijf lijkt er ook niet erg achter te staan.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Die indruk wekt het niet bij mij, maar geloof toch niet dat ik er voor ga. Leuke functies, maar teveel gedoe.
    Wil toch een beetje inkrimpen, de Hot Rod icm met fulltone OCD klinkt geweldig, maar ik heb ook buren. Heb nu twee buizenamps en een pedalboard die ik zelden gebruik. Geen bandjesambities meer. Beter downsizen en een handig modeling versterkertje terug.
    Heb totaal geen zin in het marktplaatsgedoe op dit moment, beetje te veel aan mijn hoofd gehad, maar komt tijd komt raad.
    ALLES IS VERKOCHT!

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Nou, afgesproken vandaag na mijn werk op te halen. 20 over 5. Was er kwart over. Niemand thuis. Tot half zes gewacht toen naar Downtown Gasselternijveen city gereden. Vieze Patat gegeten bij een vieze snackbar, Chow's hoekie. Had zijn sociale hygiëne diploma aan de wand hangen, maar weet niet welke waarde je daar aan moet hechten, zelden zo'n smerige vreetschuur gezien. Anyway, weer afgezakt naar het zuiden en de dokter bleek zowaar thuis. "O ja, sorry, was even de hond aan het uitlaten."
    Rekening was 63.50. Ik had een buisje dat de vorige keer vervangen was weer meegenomen en kreeg daar ook nog weer 11€ voor terug zodat ik 52.50 moest betalen.
    Kwart voor 7 thuis. Aangesloten, geen brom.
    Broeva haro!
    Beetje dof, dus ik druk de bright switch in. Oorverdovende storing.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Tot zover de garantie van Dr. Tube...
    Is een beetje zo een ding tegenwoordig met die ZZP-ers, je kan jezelf gemakkelijk uitroepen tot een ambt.
    Erg jammer.

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Nou ja, hij is echt wel bezig geweest. Vervangen onderdelen meegekregen. Maar dit is niet goed.
    Dit verhaal loopt nu twee maanden. In totaal meer dan 4 uur in de auto gezeten. Ben er helemaal klaar mee. Drive kanaal is wel goed trouwens. De bright switch doet daar niets, weet eigenlijk niet of dat zo hoort.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top