Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21

    Standaard

    Is dit wat dan?

    https://www.vein-tap.com/product/the...ar-attenuator/

    Volgens de reviews zit in de nieuwere versie een treble bleed cap, maar dat zou je nog even kunnen navragen.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Is het niet zo dat je dat met bijvoorbeeld een Boss GE-7 niet ook moeten kunnen realiseren?
    Precies wat ik ook dacht. Los van het volume kun je dan ook de mids er wat uitdraaien wat vaak de vervorming geeft. GE7 is sowieso een super handig ding dus komt altijd wel van pas.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Die GE-7 is too much en te groot. Past niet. Solly.

    Ik ben in m'n zoektocht wel een Mosky volumepedaal tegen gekomen, voor nog geen twee tientjes. Schijnt gebaseerd te zijn op de EHX Signal Pad, maar dan in mini formaat. Chinese meuk, maar als ie alleen maar het volume moet terug schroeven... Bovendien kan ik dat ding dan 's open maken om te kijken of ik er zo eentje na kan maken. Wat die Chinezen kunnen, kan ik ook!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Doe maar wat dimsums dan.

    Overigens zat ik op hetzelfde spoor als Mountainman; boostertje standaard meenemen en uit voor wat minder, maar dat is al verworpen...

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Het is een Marshall kloon hè, die is al niet clean van z'n eigen. Booster staat sowieso standaard aan, maar kan ik samen met zo'n volume pedaal aan en uit schakelen middels een switcher. Dan heb ik met een beetje fantasie zelfs drie kanalen. Volle bak gain met boost, alleen gain van de versterker en een semi-clean kanaal.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik heb inmiddels dat pedaaltje binnen. Vraag me alleen nog af waar in de keten ik 'm moet plaatsen. Ik denk helemaal in het begin van de keten?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ligt er denk ik aan of je net als met de volumeknop van je gitaar ook je boost en drivepedaaltjes wilt temmen, of alleen de preamp?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Alleen de preamp. Het drive pedaal schakel ik mee uit als ik dat volume pedaal inschakel, voor een zo clean mogelijk signaal.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ik zou hem aan het eind zetten. Anders beïnvloedt het alle gain van alle pedalen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zojuist even gerommeld met m'n pedalboard en het pedaaltje inderdaad achterin de keten gezet, na de drive. Ik heb het mezelf wel extreem moeilijk gemaakt door van alles los te rukken, wat achteraf helemaal niet nodig was en een enorme bende heeft veroorzaakt, maar het is uiteindelijk gelukt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top