Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergegeven resultaten: 101 t/m 102 van 102
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Wat betreft de oortjes... het was voor een groot deel ook de respons van de versterker. Hij reageerde niet op mijn spel zoals ik gewend was. Ik hoorde het maar ik voelde het ook echt.

    Wat dat betreft had je volkomen gelijk Jan, laat dat duidelijk zijn voor al die zevers hier

    Het was laat toen ik ermee stopte dus moet hem nu nog afmaken. Zal ook nog wat foto's plakken om het verhaaltje te ondersteunen en eerlijk gezegd zijn dit de leukste klussen.

    Maar .... ik ben pas tevreden als jij er geen problemen mee ondervindt dus ben reuze benieuwd of het probleem wat ik vond ook werkelijk jouw probleem was. Over een paar weken weten we het zeker.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht

    Top!

    edit: Heb je de nieuwe potmeters op dezelfde wijze gemonteerd (met kans op herhaling op termijn) of heb je nog maatregelen genomen om de rek en krimp van de potmeters weg te houden?
    Ja idd, ik heb bij het originele bericht wat plaatjes gevoegd en op de laatste kun je zien hoe de soldeerpennen in een bocht zijn gewrongen en vervolgens omgebogen als krammen gesoldeerd zijn. Uitstekende oplossing om scheurtjes rond de las te voorkomen maar uiteindelijk gaat er dan iets anders gebeuren zoals dit. Ik steek de pennen gewoon door de print en soldeer ze direct zonder platbuigen. Dit is wel zwakker voor de las maar ik vind dat je na een aantal jaren beter het laswerk kan opfrissen dan de potmeters vervangen.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top