Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Website oplichting

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Toevallig gisteren een item in RTL nieuws over dropshipping.

    Illegaal is het niet, wel misleidend. En het aantal van dit soort 'tussenhandelaren' groeit, dus let op.

    Ik zag ook nog iets voorbij komen over ondeugdelijke apparatuur (brandgevaarlijke waterkoker) die langs die weg zonder de hier geldende keurmerken de huishoudens binnen komt.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Toevallig gisteren een item in RTL nieuws over dropshipping.

    Illegaal is het niet, wel misleidend. En het aantal van dit soort 'tussenhandelaren' groeit, dus let op.

    Ik zag ook nog iets voorbij komen over ondeugdelijke apparatuur (brandgevaarlijke waterkoker) die langs die weg zonder de hier geldende keurmerken de huishoudens binnen komt.
    Ook deze is in huiselijke kring al voorbij gekomen.

    Vrouw ziet afbeelding van leuk jurkje bij een nederlandse site en besteld. Vervolgens een mail dat het binnen zes weken wordt geleverd. Als het er dan eindelijk is blijkt het niet eens het predikaat poetslap waardig. Klagen niet mogelijk dus geld weg. Het prul is dan gewoon in opdracht besteld bij ali en rechtstreeks naar ons adres gezonden in de bekende ali verpakking. Dit gebeurt je maar een keer natuurlijk .... hoop ik. Toch maar weer persoonlijk kopen al moet ondergetekende daar regelmatig voor bloeden .
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top