Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.937

    Standaard

    Two Rock. Zal een paar centjes gekost hebben.
    Maar YOLO.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.924

    Standaard

    Wow mooie set, gefeliciteerd!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Ja erg fraai. Als het klinkt zoals het er uit ziet... enjoy!
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Had nog zelfs niet van het merk gehoord, maar jij bent er blij mee; congratzzz....
    kijk eens op google of youtube voor de grap

    Was inderdaad niet heel goedkoop haha
    Maar bedankt allemaal voor de felicitaties, hoop dat ik nog lang van mag genieten van dit beestje.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Wat een beauty! Geniet ervan


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Naast een Fender Twin is dit ook 1 van mijn droom versterkers. Gefeliciteerd man.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Congrats! Ik heb precies die, maar dan in het zwart, sinds eind mei. Heb wat gear ingeruild. Ik vond 'm goed. Ik wilde zelf vooral van 3 naar 1 amp gaan en ben nog niet 100% tevreden. Ik denk al n poosje na over wat mods in de amp. Omdat alles op een turretboard zit in plaats van printplaat (geloof ik) moet dat redelijk makkelijk te doen zijn. Ik wil, bijvoorbeeld, dat de bright switch het beter doet als de gain knop meer naar rechts gaat, ik wil dat de deep switch veel meer effect heeft en dat er iets meer gain on tap zit. Niet high gain, maar iets...

    Overigens, ja, tis 35 watt op papier maar in realiteit ligt het meer naar de 50 Dat gezegd hebbende. Enjoy Die reverb is fantastisch, onwaarschijnlijk. En met singlecoils is deze amp écht geweldig. Humbuckers minder.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Congrats! Ik heb precies die, maar dan in het zwart, sinds eind mei. Heb wat gear ingeruild. Ik vond 'm goed. Ik wilde zelf vooral van 3 naar 1 amp gaan en ben nog niet 100% tevreden. Ik denk al n poosje na over wat mods in de amp. Omdat alles op een turretboard zit in plaats van printplaat (geloof ik) moet dat redelijk makkelijk te doen zijn. Ik wil, bijvoorbeeld, dat de bright switch het beter doet als de gain knop meer naar rechts gaat, ik wil dat de deep switch veel meer effect heeft en dat er iets meer gain on tap zit. Niet high gain, maar iets...

    Overigens, ja, tis 35 watt op papier maar in realiteit ligt het meer naar de 50 Dat gezegd hebbende. Enjoy Die reverb is fantastisch, onwaarschijnlijk. En met singlecoils is deze amp écht geweldig. Humbuckers minder.
    tsja hij blijft idd wel lang clean, maar thats what i want want mn dirt haal ik al uit mn pedals.
    idd it just doesnt back down, lijkt idd wel bijna 50 butt i love it. wel nice ook dat je hem ook gewoon op fluisterniveau kan krijgen met de master volume. en ik heb de bass dus gewoon op 3 staan omdat ik anders teveel bass frequenties ''jat'' van de bassist haha. heerlijk wel
    Laatst gewijzigd door rozh; 3 augustus 2020 om 20:59
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Schitterende set hoor! Zelf nooit het genoegen gehad om erover te spelen.

    Dat 35 watt als 50 watt klinkt is niet zo vreemd, daar zit amper volumeverschil tussen, dus is een versterker nogal 'in your face' dan klinkt 'ie al gauw harder.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    tsja hij blijft idd wel lang clean, maar thats what i want want mn dirt haal ik al uit mn pedals.
    idd it just doesnt back down, lijkt idd wel bijna 50 butt i love it. wel nice ook dat je hem ook gewoon op fluisterniveau kan krijgen met de master volume. en ik heb de bass dus gewoon op 3 staan omdat ik anders teveel bass frequenties ''jat'' van de bassist haha. heerlijk wel
    Ah, ja... Pedalen. Ik heb mijn pedalboard afgelopen winter te dicht bij en kachel gehad en alle kabels smolten. Sindsdien was ik het volledig beu en heb ik alle pedalen ergens weggestopt in een kast. Out of side, out of mind. Ik vind de tone echt nice hoor, met de gain op max en de voice toggle achterin in het midden. Maar... het is nét te weinig. Niet zozeer gain maar de compressie. Solo's is net iets te veel knokken en een pedaal zou dat direct verhelpen, toegegeven, maar ik wil geen pedalen meer

    Ik heb al een amp tech gemaild, kijken wat hij voor me kan betekenen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top