Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Eva La Voix - eerste album

    Helaas hebben Covid-19 en vooral het verbod op grote evenementen roet in het eten gegooid voor wat betreft de planning van onze album release.... de geplande release party met live show gaat hoop ik plaatsvinden in Oktober.

    Maar ik kan het niet langer voor me houden: het album is al meer dan een maand gereed!!

    Voor nu alleen verkrijgbaar als exlclusieve oplage op CD, we wachten ook met de release via de streaming media tot oktober (mocht je belangstelling hebben, stuur dan even een PM).

    Maar tot dan mogen jullie alvast de cover bewonderen 😆



    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gaaf ! De verpakking is dik in orde, alleen jammer van die peuk😉
    En haar middel mag nog iets meer in beeld 😆 Boor je een nog grotere doelgroep mee aan.
    Jammer van het uitstellen door Covid maar ik zou de release gewoon nu via de streamingsdiensten doen, want release parties zullen nog wel langer duren dan tot oktober en dan zit je al in 2021 en is het album al meer dan een jaar oud.
    Iets met ijzer smeden als het heet is dus gewoon online releasen lijkt me de enige juiste optie.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Ja dat van de camera meer naar beneden heb ik al vaker gehoord, hahaha!

    Ik was ook voor nu al releasen, maar we zijn een democratie en ik was in de minderheid.... publiek weet natuurlijk niet hoe oud het album is, dus dat valt denk ik wel mee. Maar ik zit wel op hete kolen hoor!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Die peuk is een statement zullen we maar zeggen, met haar longen is niks mis in ieder geval.

    Feli's voor de band, de losse nummers die je tot nu toe postte vond ik erg lekker!
    En complimenten aan J. voor zijn productiviteit, 80% van een CD vol schrijven èn spelen is niet niks natuurlijk.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Die peuk is een statement zullen we maar zeggen, met haar longen is niks mis in ieder geval.

    Feli's voor de band, de losse nummers die je tot nu toe postte vond ik erg lekker!
    En complimenten aan J. voor zijn productiviteit, 80% van een CD vol schrijven èn spelen is niet niks natuurlijk.
    Thanks! En ook een cover ontwerpen en de cd laten maken... ach het houdt je van de straat, hahaha! De CDPerserij is trouwens een fijne club om zoiets mee te doen!

    Overigens is het album op cd echt alleen maar een bonus.... niet geregistreerd, heeft ook geen streepjescode en mag dus niet in de winkel verkocht worden. Maar we hadden bedacht dat toch niemand meer cd’s koopt. We willen wel een oplage op vinyl maar dat is per exemplaar helaas 8x zo duur als een cd!

    Eva wilde wel heel graag cd’s verkopen op haar jaarlijkse busking-tour in Zuid Europa (ze zit nu in Barcelona volgens mij) dus hebben we een simpele dunne sleeve gemaakt zodat ze er lekker veel kon meenemen in de rugzak. Ze had er in 3 weken al meer dan 100 verkocht op straat.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top