Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 13212223
Weergegeven resultaten: 221 t/m 228 van 228
  1. #221
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Mijn geboortestad!
    Theaterbakkerij aan de Gouderaksedijk, zit dat daar al lang? Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ben er al ruim 14 jaar weg, maar kom er nog regelmatig.
    Amy is niet zo mijn ding, maar het ziet er leuk uit zo
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #222
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Mijn geboortestad!
    Theaterbakkerij aan de Gouderaksedijk, zit dat daar al lang? Ik had er nog nooit van gehoord. Ik ben er al ruim 14 jaar weg, maar kom er nog regelmatig.
    Amy is niet zo mijn ding, maar het ziet er leuk uit zo
    Ja leuk theater hoor! Geen idee hoe lang dat al bestaat. Kan 200 man in, mocht nu maar 30 natuurlijk, maar tickets verkochten zo goed dat we 6 shows in twee dagen hebben gedaan! Ze doen vooral tribute acts, dus “Celebrating Amy - the Dutch Amy Winehouse Tribute” ging erin als koek.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  3. #223
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Gouda had destijds wel de stichting Go-Jazz, concerten op zondagmiddag in de Agnietenkapel. Kleinschalig maar wel met vaste aanhang. Was ergens begin deze eeuw niet rendabel meer. Er is opvolgend nog een tijdje iets onder het stadhuis geweest.

    In mijn jonge jaren had je het Gouds Jazz Festival, een heel weekend lang in de binnenstad binnen- en buitenpodia. Reeuwijk heeft ook nog een tijdje het SPS Jazz festival gehad. Genoeg volk op de been, maar overal kwam een eind aan

    Toch geinig om te zien dat het bloed kruipt waar het (niet) gaan kan.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #224
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jammer is dat inderdaad. Zodra de gemeentes in NL het woord Jazz hoort wordt in 1x de subsidie kraan dichtgegooid lijkt het wel.
    In Den Bosch had je Jazz in Duketown, allemaal bands in heel de stad voornamelijk soul, jazz en blues. Paar keer geweest en was altijd erg leuk, puike muziek !
    Celebrating Amy is ook niet zo m’n ding, ik hoor jou liever met Eva. Hoe is het daar mee? Ik weet dat jullie de cd dit jaar lanceerden of niet? Door Corona zeker alles stilgelegd nu?

  5. #225
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Jazz in duketown bestaat nog steeds hoor. Ja, dit jaar even niet, natuurlijk.

  6. #226
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Jammer is dat inderdaad. Zodra de gemeentes in NL het woord Jazz hoort wordt in 1x de subsidie kraan dichtgegooid lijkt het wel.
    In Den Bosch had je Jazz in Duketown, allemaal bands in heel de stad voornamelijk soul, jazz en blues. Paar keer geweest en was altijd erg leuk, puike muziek !
    Celebrating Amy is ook niet zo m’n ding, ik hoor jou liever met Eva. Hoe is het daar mee? Ik weet dat jullie de cd dit jaar lanceerden of niet? Door Corona zeker alles stilgelegd nu?
    Er zijn gelukkig nog veel jazzfestivals in NL hoor! Jazzfestival Delft, Jazz in de Gracht, Jazz in Duketown om er maar een paar te noemen.

    Met Eva in September nog opgetreden in Grounds in Rotterdam:

    https://youtu.be/zDJAOfy2SPA

    De albumrelease is door Corona inderdaad in het water gevallen :-(
    Het staat inmiddels wel op Spotify: https://open.spotify.com/album/7HkKC...ScmReIq_F-YLIA

    Eva zit nu in Portugal en gaat daar een videoclip opnemen om in Januari nu een wat grootschaligere ‘digitale release’ mee te doen. Ik ben ook weer druk nummers aan het schrijven onder teksten van haar, dus hopelijk volgend jaar als we allemaal gevaccineerd zijn er weer vol tegenaan!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #227
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Jammer is dat inderdaad. Zodra de gemeentes in NL het woord Jazz hoort wordt in 1x de subsidie kraan dichtgegooid lijkt het wel...
    Die festivals draaiden dacht ik sowieso op sponsoring. Bedrijfsleven die overal hun reclame aan hingen, horeca met overal hun biertentjes. Van gemeentes was idd weinig te verwachten.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #228
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Die festivals draaiden dacht ik sowieso op sponsoring. Bedrijfsleven die overal hun reclame aan hingen, horeca met overal hun biertentjes. Van gemeentes was idd weinig te verwachten.
    Zeker. Ik heb 2 jaar geprogrammeerd voor het jazzfestival Delft en het is vooral de plaatselijke horeca die bijdraagt en enkele grotere sponsoren uit de plaatselijke middenstand. Bierleveranciers doen ook graag mee. Gemeente Delft droeg ook altijd wel bij trouwens.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top