Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Jouw vrouw ook nog niet erboven op? Hier gaat het nu eindelijk een beetje de goede kant op. Hoewel natuurlijk allemaal erg vervelend was het ook wel weer een voordeel dat ze de hele periode thuis is geweest eigenlijk. Ze kon niet heel veel natuurlijk maar de kids in de gaten houding ging nog wel en dat heeft mij toch de nodige uren ontlast tov wanneer ze gewoon aan het werk zou zijn geweest.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Nee, ze loopt nu bij de fysio om iets wat lijkt op conditie op te bouwen. Het is nu echt nul. En het zal idd per persoon verschillen. Deze situatie past mij gewoon niet. Ik werk beneden in de bijkeuken, dus dicht bij het gezinsleven. Dus werk en privé lopen al snel door elkaar. En buiten de huisbubbel zie ik maar heel weinig mensen. Ik vind het maar niks. Het enige voordeel wat ik eruit haal is dat ik behoorlijk veel aan het fietsen ben. Wat deels ook nodig is om het hoofd weer even leeg te maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, ze loopt nu bij de fysio om iets wat lijkt op conditie op te bouwen. Het is nu echt nul. En het zal idd per persoon verschillen. Deze situatie past mij gewoon niet. Ik werk beneden in de bijkeuken, dus dicht bij het gezinsleven. Dus werk en privé lopen al snel door elkaar. En buiten de huisbubbel zie ik maar heel weinig mensen. Ik vind het maar niks. Het enige voordeel wat ik eruit haal is dat ik behoorlijk veel aan het fietsen ben. Wat deels ook nodig is om het hoofd weer even leeg te maken.
    Mijn vrouw heeft ook fysio gehad maar was redelijk zinloos. Er worden nl. twee elementaire zaken door elkaar gehaald. Fysio is nl prima voor mensen wiens spierkracht enorm achteruit is gegaan door een lange tijd niks doen, bijvoorbeeld bij een ziekenhuisopname. Die moeten dat opbouwen en dat kan onder begeleiding van een fysio snellere Maar als jouw longen nog niet hersteld zijn kan je naar de fysio gaan wat je wil maar dan bouw je gewoon niks op. Beide groepen krijgen nu het etiket ex-Corona patiënt en de behandeling die daar bij hoort.

    Men ziet nu ook dat het juist de mensen met relatief milde klachten tijdens het virus een lang herstel hebben. Blijkbaar manifesteert het virus zich daar ook op dat vlak anders dan bij mensen met zware klachten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Nou, het valt onder fysiotherapie, maar het is gewoon een sportschool met haar persoonlijke trainer. Ze krijgt een combinatie van kracht en cardiotraining. Degene die haar begeleidt weet heel goed waar die mee bezig is en kan nu een persoonlijke training geven. Ze merkt nu al vooruitgang.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Vooral mentaal.
    Dat is het precies. Opeens zaten zowel mijn vrouw als ik thuis. Wij hebben geen extra kamertje met 5 kinderen, dus zaten we samen met de laptop aan de tafel in de huiskamer, via MS Teams aan het werk. Ook geen school/werk van de kids, dus iedereen thuis. Lichamelijk geen punt, maar psychisch een grote kluif. Buiten alle herrie om je heen (je bent niet aan het werk, want thuis...) mis je alle tools die je op je werk wel hebt. Ik zat na twee weken door alle stress weer op mijn werk, mijn vrouw is verhuisd naar onze slaapkamer. Ook zij zal blij zijn als zij weer aan de gang kan en weer eens wat anders kan zien dan 17".
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Vandaag het eerste filmpje online van m’n opvolger. Het gitaarwerk is in goeie handen de komende jaren:

    https://youtu.be/XfKt2mP3F5o

    En een superchille gast 👍

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Leuk is dat, kun je ook eens naar een concert van je 'eigen' band gaan.
    Kun je meteen eens afluisteren wat het publiek nou werkelijk van de band vind

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klopt, je kijkt toch anders naar een band als je er niet (meer) deel van uitmaakt.
    Maar leuk voor ze dat ze een waardige vervanger voor mij gevonden hebben. Voelt toch goed dat je het goed achterlaat.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Klopt, je kijkt toch anders naar een band als je er niet (meer) deel van uitmaakt.
    Maar leuk voor ze dat ze een waardige vervanger voor mij gevonden hebben. Voelt toch goed dat je het goed achterlaat.
    Goed om te horen Arjan! Ook sportief van je!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Dappere keuze! Moet voor jou de juiste beslissing zijn, anders had je het niet gedaan natuurlijk.

    Maar ik ben juist blij dat ik eindelijk deze week weer een optreden heb staan en in September de theater-tour hopelijk begint.... maar ik ben ook pas 47 natuurlijk.... 😆 😆 😆

    Maar succes ermee en follow your heart zou ik zeggen! Niet stiekem al een nieuw projectje in gedachten?
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top