Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26

Discussie: Luc-O / Horizon /

  1. #11

    Standaard

    🙌👊 dankje!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Wowwww heeeeel lang lang geleden dat ik hier ben geweest..! Mooi om te zien dat het forum nog steeds up and running is en dat er nog veel oudgedienden rondhangen

    Ik wil jullie weer eens verblijden met een nieuwe track, een lekkere heavy, maar melodische rock instrumental. Enjoy 'Horizon'!

    https://soundcloud.com/lucoggel/luc-o-horizon-mp3
    Hey muziekmaatje, ik had je er al mee gecomplimenteerd, maar wil het gerust hier nog een keer doen! Gave track!!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #13

    Standaard

    @telerocker nogmaals dank 😎

  4. #14

    Standaard

    Overigens dient deze track ter promotie van een serie zelfbouw gitaren die de Goese luthier Maikel van der Wel vanaf dit jaar op de markt gaat brengen. Er is inmiddels een prototype van de 'Midgard' gereed, het is de bedoeling dat ik ergens de komende weken nog een clipje bij deze track maak met die gitaar. Zal dat ook posten tzt

    Check out http://www.welguitars.com

  5. #15

    Standaard

    Klinkt lekker, goede sound.

    Maak je de backing track ook zelf? Buiten het inspelen van de sologitaar is het maken van een goede track ook een hele kunst, om over het mixen maar te zwijgen...

  6. #16

    Standaard

    Thanks Chieltje! Ja ik heb deze track zelf geschreven, gespeeld en opgenomen. Voor de drums heb ik iemand gevraagd. De mix heb ik aan een prof met de goede spullen overgelaten (met aanwijzingen), daarom klinkt het zo goed

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Prima gespeeld en opgenomen. De lead mag er wel wat meer doorheen prikken, vind ik.


    Ik speel alleen in kutbandjes met kutopnames en kutgitaren trouwens

  8. #18

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Lekker hoor Luc!
    Hoor ik daar een detune?

  10. #20

    Standaard

    Nee hoor, je hoort zes gitaarpartijen: twee keer slag links/rechts, een acoustic, en lead met 2 harmonies. Op de acoustic zit wel een pitch delay. Thx!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top