Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Het origineel klinkt mij een beetje alsof er een Marshall al flink midhoog en hoog eruit staat te knallen en er een mic op het midden van de speaker staat. Maar da's zeker geen waardeoordeel naar jouw uitvoering. Da's gewoon prima gespeeld. De rest is smaak.

  2. #32

    Standaard

    Wtf
    Men begrijpt toch wel dat ik iig (ja zeker flauw) een gebbetje maakte ?

    Everybody needs a 808

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Tsja, dat is de makke van dit forum.
    Teveel azijn zeikers die zelf crappy materiaal posten en dan iemand afzeiken die de tijd en moeite neemt iets moois te maken.
    So be it, op die manier wordt dit forum wel de nek omgedraaid en blijft er een select groepje over. Helaas...
    Beetje teveel naar GTST gekeken ofzo want je overdrijft nu wel heel erg.
    Er wordt wat van zijn sound gezegd en niet over zijn spel... yep allemaal smaakkwestie.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Vind je het zelf ook niet een beetje al te veel drama, Arjan? Niemand kraakt Chieltje af noch zijn poging dit lied te coveren. Sterker, ik lees voornamelijk complimenten. Het geluid, ik word er ook niet warm van, maar inderdaad smaak. Ik heb ook wel 's wat gepost, wat wel even verder ging dan een thuisopname. En ook daar kwam nog wel wat kritiek op. Als je dat niet leuk vindt, dan moet je ook niet posten natuurlijk, want dan kan je kritiek verwachten. Ik schat in dat Chieltje er helemaal niet zo wakker van ligt en lekker z'n eigen gang gaat. En gelijk heeft ie. Als je kritieken krijgt kun je er wat mee doen, of het lekker naast je neer leggen, omdat je het wel gewoon prima vindt. En beide is prima. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak ook weinig doe met kritieken, ondanks dat ik ze wel degelijk waardeer, mits niet rancuneus op de man. Ik probeer dan wel te begrijpen wat iemand zegt, maar het blijft uiteindelijk toch m'n eigen ding. Vaak onthoud ik me wel van commentaar als ik ergens toch niks mee heb. Maar als mensen wel kritiek geven, who cares. Je lijdt er geen persoonlijke schade aan mag ik aannemen. En als het commentaar dusdanig belachelijk wordt, dat het echt een topic verziekt, dan wordt er ook wel gecorrigeerd. Zo is het hier dan ook wel weer.
    Hahaha ja precies!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top