Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Prima gespeeld, echt!


    Maar die sound..... is dit nu waarom iedereen een Yamaha THR moet kopen....??
    Misschien even voor de volledigheid de originele sound erbij halen, 't blijft tenslotte een cover nietwaar?



    Over de doden niets dan goeds, en ik ben en blijf fan, maar die sound....??

    In dat licht vind ik het niet slecht nagebootst met zo'n Yamaha THR.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Eerlijk gezegd nooit de studioversie gehoord, maar wel vaak live en toen wist 'ie zelf waarschijnlijk ook al dat het nergens naar klonk op de plaat.


  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Eerlijk gezegd vind ik het ook een lelijk sound, heel erg nep alsof je met een distortion pedaal direct in de tafel prikt ofzo.
    Ook al cover je een nummer maar persoonlijk cover ik niet zo gauw dezelfde sound en vooral als het bagger klinkt.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Ook al cover je een nummer maar persoonlijk cover ik niet zo gauw dezelfde sound en vooral als het bagger klinkt.
    Smaak enzo...?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #25

    Standaard

    Nou smaak is in deze wel heeeel erg rekbaar.....
    ALs je weet dat ene Roland( kan ook Linn geweest zijn) drumt op deze cd/lp

  6. #26

    Standaard

    Begrijp ik nu goed dat behalve het nummer en mijn sound, ook de drummer ruk is? Ik vind het origineel eigenlijk erg mooi....

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chieltje Bekijk bericht
    Begrijp ik nu goed dat behalve het nummer en mijn sound, ook de drummer ruk is? Ik vind het origineel eigenlijk erg mooi....
    Daar lijkt het wel op; maar ook het origineel kan op weinig bijval rekenen.
    Kennelijk vergeten dat jij lol hebt gehad om een nummer op jouw manier zo goed mogelijk na te spelen. Ik zou zeggen: lamalulluh...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Tsja, dat is de makke van dit forum.
    Teveel azijn zeikers die zelf crappy materiaal posten en dan iemand afzeiken die de tijd en moeite neemt iets moois te maken.
    So be it, op die manier wordt dit forum wel de nek omgedraaid en blijft er een select groepje over. Helaas...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Vind je het zelf ook niet een beetje al te veel drama, Arjan? Niemand kraakt Chieltje af noch zijn poging dit lied te coveren. Sterker, ik lees voornamelijk complimenten. Het geluid, ik word er ook niet warm van, maar inderdaad smaak. Ik heb ook wel 's wat gepost, wat wel even verder ging dan een thuisopname. En ook daar kwam nog wel wat kritiek op. Als je dat niet leuk vindt, dan moet je ook niet posten natuurlijk, want dan kan je kritiek verwachten. Ik schat in dat Chieltje er helemaal niet zo wakker van ligt en lekker z'n eigen gang gaat. En gelijk heeft ie. Als je kritieken krijgt kun je er wat mee doen, of het lekker naast je neer leggen, omdat je het wel gewoon prima vindt. En beide is prima. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak ook weinig doe met kritieken, ondanks dat ik ze wel degelijk waardeer, mits niet rancuneus op de man. Ik probeer dan wel te begrijpen wat iemand zegt, maar het blijft uiteindelijk toch m'n eigen ding. Vaak onthoud ik me wel van commentaar als ik ergens toch niks mee heb. Maar als mensen wel kritiek geven, who cares. Je lijdt er geen persoonlijke schade aan mag ik aannemen. En als het commentaar dusdanig belachelijk wordt, dat het echt een topic verziekt, dan wordt er ook wel gecorrigeerd. Zo is het hier dan ook wel weer.

  10. #30

    Standaard

    Zoals hierboven inderdaad wordt gezegd, ik heb vrij korte tenen en voel me niet snel beledigd. Blij toe dat men in ieder geval de moeite neemt om te luisteren. Ik begrijp de kritiek op het nummer ( en de bijbehorende sound) alleen niet zo. De complimenten gingen gelukkig over het spel en dat is voor mij het belangrijkste.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top