Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: Max Ostro

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard Max Ostro

    Bah. Alleen maar techniek. Knap maar waar is de emotie. Ja leuk maar kan ie ook boerenrock spelen dat slagje is niet te onderschatten.

    Enzovoorts

    Voor hen die niet zo vee moeite hebben met een technische speler (maar die zullen m wel kennen veormoed ik), presenteer ik Max. MAx is geloof ik nu 17 of 18 en speelt iedereen ondersteboven. Hij speelt veel gypsy, shred en fusion Heerlijk wat een groove, wat een melodie, wat een licks.




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Technisch echt feilloos, wel een stijl die ik vaker gehoord heb.
    Jochie moet wel aan z’n uitstraling werken.
    Zo gaat ie nooit de nieuwe petrucci, vai of Satriani worden ben ik bang.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Knap gespeeld, verder niks nieuws onder de zon.

    Maar goed, we hebben weer lacherig kunnen doen over anderen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Technisch echt feilloos, wel een stijl die ik vaker gehoord heb.
    Jochie moet wel aan z’n uitstraling werken.
    Zo gaat ie nooit de nieuwe petrucci, vai of Satriani worden ben ik bang.
    Nou dat is ie al n beetje hoor. Heeft al eigen gitaarmodellen, endorsements, geeft clinics etc. Het enige dat m naar mijn mening in de weg staat is een band of eigen materiaal (resp vanuit t perspectief van een Petrruci of Vai). Emmen, qua techniek mag Petrucci deze jongen niet eens zijn plectra aangeven. Laat staan Vai. Laat staan Satriani. Dit is de volgende generatie.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Knap gespeeld, verder niks nieuws onder de zon.

    Maar goed, we hebben weer lacherig kunnen doen over anderen.
    Zeurpiet! Ik hoor overigens een paar hele leuke nieuwe dingetjes onder de zon hier.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Technisch echt feilloos, wel een stijl die ik vaker gehoord heb.
    Jochie moet wel aan z’n uitstraling werken.
    Zo gaat ie nooit de nieuwe petrucci, vai of Satriani worden ben ik bang.
    Hij heeft uiterlijk wel wat weg van Fransman Patrick Rondat in z'n jonge jaren.
    Is hier ook redelijk onbekend gebleven (Het verpletterende album 'Rape of the Earth' kreeg destijds wat aandacht op de Nederlandse staatsradio, maar vooral niet teveel ).
    Wel goeie gitarist en muzikaal interessanter dan wat bekendere broeders.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Patrick Rondat, zeker briljant.
    Heb de man niet voldoende beluistert om te oordelen of hij muzikaal interessanter is dan andere snaren tovenaars in deze stijl.
    Ga ik eens verder beluisteren.

  8. #8

    Standaard

    Ik moest bij qua uitstraling meteen denken aan Robert Fripp. Ook de haardos komt overeen met die van Fripp in zijn jonge jaren.



    Het is heel knap maar op de een of andere manier doet het me niets. Hij mag dan misschien 10 keer beter zijn dan Vai maar die weet me wel te raken.
    Laatst gewijzigd door mountainman; 27 juni 2020 om 16:07
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Dat kan. Ik vermoed echter dat veel mensen te veel focussen op techniek en dan zelf niet meer kunnen inzien dat een snel gespeelde melodie, nog steeds gewoon een melodie is. Ik kan t niet goed uitleggen maar ik denk dat veel mensen vaak onterecht de snelheid laten prevaleren boven alles moois wat er gespeelde wordt, en t dan afkeuren of wegzetten als "knap technisch maar raakt me njiet". Ik verwoord t niet helemaal lekker en wellicht praat ik poep

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat die vlieger voor veel mensen inderdaad op gaat, maar ik hou toch echt wel van snelle stukken.

    En nu ga ik weer even verder genieten van de onlangs verschenen live opname Frankfurt '86 van Allan Holdsworth.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top