Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard Nieuwe original: Signore

    Enjoy!

    Laatst gewijzigd door Picker; 28 mei 2020 om 21:33

  2. #2

    Standaard

    Mijn pa, als ie colbert of stropdas droeg, zei dan altijd: 'Als heer vermomd'. En dat idee heb ik met dit lied ook een beetje.
    Heel mooie klank, heel leuke ideeën, maar ik heb het gevoel dat je je wat inhoudt. Of misschien een extra chique uitstraling wilt geven.

    Ook heren doen soms onherige dingen.
    'k Bedoel maar.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Heel mooie klank, heel leuke ideeën, maar ik heb het gevoel dat je je wat inhoudt.
    Vooropgesteld: je speelt prachtig, heerlijke klank en er zijn nog meer superlatieven te bedenken.
    Toch vind ik wel dat Gus een beetje gelijk heeft; je gitaar stribbelt nergens tegen, ‘jullie’ leveren geen strijd. Het is me een beetje te smooth. Wat is jouw uitdaging?

    Maar.... ik zou willen dat ik dit zo, op deze wijze, zou kunnen spelen; compliments!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4

    Standaard

    Wellicht wat context: opgedragen aan, en gespeeld ter gelegenheid van het overlijden van mijn Italiaanse schoonvader. Dat verklaart ook het zwarte pak. :-)

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.443

    Standaard

    Wat kan ik hier over zeggen, het is prachtig en ligt heel ver uit mijn bereik. Kan mij wel vinden dat het wat braaf is en wat spanning mist, geen noten die even lekker knallen. maar je context verklaard een hoop. Bovenal erg mooie en zeer kundig.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Ik vind het helemaal prima,.. mooi ingetogen gespeeld en geeft prachtig de sfeer weer waarvoor het bedoeld is.

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad chique.
    Het verklaart een hoop.
    Nice!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picker Bekijk bericht
    Wellicht wat context: opgedragen aan, en gespeeld ter gelegenheid van het overlijden van mijn Italiaanse schoonvader. Dat verklaart ook het zwarte pak. :-)
    En dat verklaart de rest ook: denk dat schoonvader apetrots op je is/zou zijn.
    Nogmaals geluisterd en dan is mijn comment onzinnig.

    Vreemd fenomeen eigenlijk, hoe de context tot een volledig andere andere beleving kan leiden.
    Gecondoleerd overigens.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  9. #9

    Standaard

    Hij is mooi, Eltjo!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    je gitaar stribbelt nergens tegen, ‘jullie’ leveren geen strijd. Het is me een beetje te smooth. Wat is jouw uitdaging?
    Is ook een stukje beleving denk ik. Ik hoorde de eerste keer een paar dingetjes waardoor ik besloot even te wachten met een reactie en nog eens te luisteren. En na beluisteren hoor ik ze nog steeds, al springen ze er nu minder uit. Hebben deels ongetwijfeld ook te maken met de specifieke "nukken" van deze gitaar. Don't get me wrong, fantastisch instrument, bloedmooie opname, en zonder twijfel naar beste vermogen zeer goed gespeeld. Zijn echt ieniemini details.

    Vervelende is dat je zo'n solo stuk eigenlijk nooit 100% van je verwachting speelt, een bekende klassieke cellist stelde ooit dat 805 van wat je in je hoofd hebt ongeveer het maximaal haalbare is in een uitvoering die niet opgepoetst wordt. Dat is dan uiteraard wel op punaisepoetsnivo. In mijn ervaring is dat behoorlijk reëel.

    Eltjo is hoe dan ook meer van de heel fijne details dan ik. En dat zit hier ook weer mooi in.

    Clip is playback vermoed ik. Mooi gedaan. En een dermate goede playback verraadt dat de partij ook echt wel zit.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Clip is playback vermoed ik. Mooi gedaan.
    Ha ha, niet helemaal Harald! Het zijn drie opnames, achter elkaar, Steeds met twee camera’s gemaakt. Dus twee van de camera hoeken zijn niet playback, de overige wel. Maar ik ben vergeten “welke welke was” 😂.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top