Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.809

    Standaard

    De classic player heeft toch een meer vintage sound dan de player, die heeft een toch wat modernere sound? Dan zou ik de keuze maken op basis van het soort muziek wat je speelt. Je hebt in ieder geval geluk dat je niet tussen 2 batterijmerken hoeft te kiezen.

  2. #12

    Standaard

    Heeft de player 22 Frets tov de 21 van de 50’s?

    Qua spes lijkt er verder niet veel verschil. Kun je naast elkaar vergelijken?
    Klinkt ook alsof je de burst eigenlijk niet tof vind maar nu door de vingers ziet. Hoe zou dat zijn als je hem een poosje in bezit hebt?

  3. #13

    Standaard

    En 175 euro verschil is natuurlijk ook niet niets.

  4. #14

    Standaard

    Koop ze allebei ,speel er een tijdje op en verkoop die die het minst bevalt. Easy!
    \
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15

    Standaard

    Nog meer vragen?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.536

    Standaard

    Ik zou voor de Classic Player gaan, denk ik. Nieuwprijs ligt hoger, dat doet vermoeden dat er betere hardware/elektronica op zit. De gewone Player ken ik niet, maar ik weet uit ervaring dat de Classic Player prima waar voor zijn geld is. Het kan altijd beter natuurlijk, maar als je op termijn een keer de tuners en de elementen vervangt, heb je een meer dan prima gitaartje. Ik heb mijn CP Tele al 13 jaar en ik ben er nog altijd erg blij mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik zou voor de Classic Player gaan, denk ik. Nieuwprijs ligt hoger, dat doet vermoeden dat er betere hardware/elektronica op zit. De gewone Player ken ik niet, maar ik weet uit ervaring dat de Classic Player prima waar voor zijn geld is. Het kan altijd beter natuurlijk, maar als je op termijn een keer de tuners en de elementen vervangt, heb je een meer dan prima gitaartje. Ik heb mijn CP Tele al 13 jaar en ik ben er nog altijd erg blij mee.
    Ben er inmiddels achter dat het verschil hem zit in de pick ups en de tuners, deze laatste kunnen bij de player eventueel geupgrade worden met locking tuners. Dat maakt het verschil in prijs uiteindelijk een stuk kleiner. Dus de € 675 voor de classic player is zeker niet verkeerd en in kwaliteit doen ze ook niet voor elkaar onder. Het komt neer op welke finish ik het mooist vind... Maar das puur persoonlijk natuurlijk. Anvankelijk nooit gedacht dat ik een 2tone burst zo mooi zou vinden. Van dichtbij erg mooi. Is echt onder mijn huid gaan zitten..

    Bedankt voor alle reacties in ieder geval. Ik slaap er nog een paar nachtjes over.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Dejonghe Bekijk bericht
    Ze flitsen allebei door mijn gedachte. De een niet vaker dan de ander. Aanvankelijk was ik van plan om voor de nieuwe player te gaan. Maar sinds ik die ander zag krijg ik die niet uit mijn hoofd. Nooit gedacht dat ik een eenvoudige 2tone burst zo mooi zou vinden.
    dit is wat mij betreft tot nu toe de beste aanwijzing voor je keuze.
    Als je de andere koopt ga je dit jaren in je hoofd hebben....
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.147

    Standaard

    Dat denk ik ook. Die 175 meer ben je zo weer vergeten.
    ALLES IS VERKOCHT!

  10. #20

    Standaard

    Sowieso kan het geen kwaad om nog een keer te kijken. Als ie in werkelijkheid er weer net zo prachtig uitziet als dat ie nu in mijn hoofd spookt dan is het een duidelijke zaak. Die player duikt vroeg of laat wel een keer voor een leuk prijsje op marktplaats.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top