Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 57
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ach en wat heb je er aan als het ontwerp van de kop een veel groter stemmingsprobleem met zich meebrengt.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ach en wat heb je er aan als het ontwerp van de kop een veel groter stemmingsprobleem met zich meebrengt.
    Hier heb ik iets voor gevonden: string butler

    https://laplaceonline.com/the-string...t-information/

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Tsja dat is misschien wel zo maar dat kan toch best goedkoper? Zit hooguit een tientje of zo metaal in.
    50 euro voor een uurtje spelen is best een mooi uurloon.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanen Bekijk bericht
    Hier heb ik iets voor gevonden: string butler

    https://laplaceonline.com/the-string...t-information/
    Recentelijk ook aangeschaft.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Hier speelt Tom Bukovac op een gitaar met zo'n brug als waar ik het over had in het begin.

    https://www.youtube.com/watch?v=lGyNNFvaplA
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maanen Bekijk bericht
    Ik hoor graag van je hoe die intoneerbare brug je bevalt!
    compensated brug van Mojotone inmiddels binnen en zit nu op mijn LP jr. Werkt prima. Andere brug krijg ik nog binnen maar alles is vertraagd ivm corona.

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Fijn hè? Prima spul.

    Hoe lang duurde je verzending uit de VS trouwens? Ik wacht nog met smart op onderdelen om mijn JM project af te maken

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Het duurde e-i-n-d-e-l-o-o-s. Niet normaal. Het zou eerst 3 of 4 weken duren maar volgens mij ben ik inmiddels toch al zeker 10 weken verder. Ik wil trouwens wel even kijken naar hoe die volledig intoneerbare brug klinkt / werkt dus wacht ook nog steeds. Wacht ook op bestelling van 2 pickups bij Thomann. Dus voorlopig veel wachten ...

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Het duurde e-i-n-d-e-l-o-o-s. Niet normaal. Het zou eerst 3 of 4 weken duren maar volgens mij ben ik inmiddels toch al zeker 10 weken verder. Ik wil trouwens wel even kijken naar hoe die volledig intoneerbare brug klinkt / werkt dus wacht ook nog steeds. Wacht ook op bestelling van 2 pickups bij Thomann. Dus voorlopig veel wachten ...
    In april nog bij Mojotone een setje Broadcaster Quiet Coil Tele pickups inclusief solderless wiring harness besteld. Duurde toen slechts 9 dagen.
    Wel een tegenvaller was de rekening die ik pas ruim een maand later kreeg van FedEx voor invoerrechten en inklaringskosten.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    In april nog bij Mojotone een setje Broadcaster Quiet Coil Tele pickups inclusief solderless wiring harness besteld. Duurde toen slechts 9 dagen.
    Wel een tegenvaller was de rekening die ik pas ruim een maand later kreeg van FedEx voor invoerrechten en inklaringskosten.
    Dit is toch geen verrassing? Dit krijg je altijd, tenzij je een BTW verleggingsregeling hebt. Speaking of: ik betaal nooit inklaringskosten aan Fedex, alleen invoerrechten (omdat bij mij de BTW verlegd is). Misschien omdat ik een zakelijke account heb?

    Fedex is echt mijn beste vriend in de logistiek. Als je élke dag met zendingen bezig bent is werken met Fedex echt geweldig want zij zijn zo ontzettend vlot. Voor mijn werk verzend ik wekelijks naar de USA en het komt steevast binnen 48 uur binnen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top