Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 77
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard NGD! Fender Player Strat HSS Floyd Rose

    Ik heb een overbodige gitaar redelijk goed kunnen verkopen en wat doe je dan? Juist, een nieuwe kopen! Ik wilde wel weer eens een Fender en aangezien ik twee traditionele Strats heb, dacht ik er goed aan te doen om een Floyd Rose Strat aan te schaffen!
    Anyway, pics:


    En een familie portret:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Gezellig kleurtje, mooie aanwinst!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gave Strat !
    Klaar om flinke duikvluchten en adembenemend te shredden ! 👌💪

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Lake Placid Blue? Of net niet helemaal? Mooi stratje, maar een vintage white slagplaat zou hem nog beter staan, denk ik.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Een Louis Vuitton case misschien zelfs nog beter.

  6. #6

    Standaard

    😍😍😍😍😍 mooi verzamelingske..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Dank u allen
    De kleur is niet Lake Placid Blue, hoewel het er erg dicht tegenaan zit: Tidepool (whatever that means...).
    En ik was ook aan het denken om er een witte slagplaat op te monteren maar geen vintage white (je bedoelt die "groenige" Telerocker?).
    Verder heb ik net een nieuwe set snaren erop gezet: was 009-042, nu 010-046. En dan wordt je meteen herinnerd aan waarom ook alweer een Floyd een pain in the ass kan zijn: afstellen. Meteen maar een veer erbij gezet. Nadeel is wel dat het allemaal iets minder soepel gaat als met 009-042 maar ik ben toch niet zo van de duikvluchten en het schredden en net getest: de Floyd komt netjes terug op het nulpunt, ook niet onbelangrijk! Verder de vulplaat onder de toplock-nut uitgehaald, scheelt ook weer een paar tiende mm snaarhoogte bij de topkam. Ben er blij mee! Elementjes klinken zeker niet verkeerd maar ik heb wel eens betere SC's gehoord dus...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Een Louis Vuitton case misschien zelfs nog beter.
    Inderdaad! Was ik ook meteen aan het denken! Thanks

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Dank u allen
    De kleur is niet Lake Placid Blue, hoewel het er erg dicht tegenaan zit: Tidepool (whatever that means...).
    En ik was ook aan het denken om er een witte slagplaat op te monteren maar geen vintage white (je bedoelt die "groenige" Telerocker?).
    Verder heb ik net een nieuwe set snaren erop gezet: was 009-042, nu 010-046. En dan wordt je meteen herinnerd aan waarom ook alweer een Floyd een pain in the ass kan zijn: afstellen. Meteen maar een veer erbij gezet. Nadeel is wel dat het allemaal iets minder soepel gaat als met 009-042 maar ik ben toch niet zo van de duikvluchten en het schredden en net getest: de Floyd komt netjes terug op het nulpunt, ook niet onbelangrijk! Verder de vulplaat onder de toplock-nut uitgehaald, scheelt ook weer een paar tiende mm snaarhoogte bij de topkam. Ben er blij mee! Elementjes klinken zeker niet verkeerd maar ik heb wel eens betere SC's gehoord dus...
    Parchment misschien en anders gewoon white. Ik snap dat je niet te 'yellow' wilt gezien de kleur van de pickupcovers.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 15 mei 2020 om 03:55
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Vind de kleurschikking wel mooi zo, fijn kleurtje blauw, zwart, wit; nice one.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top