Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 43

Discussie: Beste Goldtop p90

  1. #11

    Standaard

    De Gibson is wel fijner als je er ooit weer eens vanaf zou willen

  2. #12

    Standaard

    Ik weet niet waar je woont maar volgens mij hangt er in Oss bij The Guitar Factory nog een Maybach Goldtop met P90 op voorraad. Daar kun je ze prima testen. Ik heb op deze nooit gespeeld, alleen op de humbucker versie met die '60 nek en was serieus onder de indruk. Ook redelijk waardevast als ik naar de tweedehands prijzen kijk. De relic moet je van houden natuurlijk.

  3. #13

    Standaard

    Mooi hè, al die aanbevelingen voor gitaren die al verkocht zijn of die het meest opbrengen als je ze verkoopt? Maar misschien ligt dat aan mij.

    Ik heb deze zonder P90 (wat opvallend is want ik heb heel vaak wel P90's). Ik heb m een jaar of 10 en hij is volmaakt probleemloos. Goed gemaakt goeie electronics. De P90's op deze zijn iets low output en klinken fluweel. Ik ben serieus in de verleiding er nog eentje te kopen.

    https://www.gear4music.com/Guitar-an...-Gold-Top/2EXV

    En als je er na 10 jaar genoeg van hebt, geef je m aan je neefje. Ben je dr 400 bij ingeschoten. Speciaal bericht voor de boekhouders, dat begrijp je.
    Good hunting!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14

    Standaard

    Die eastman is wel heel fijn, vind ik mooier kli ken en prettiger spelen dan de Gibson.
    En als je vanwege aanschaf nieuwe, je ipad, horloge of auto op marktplaats zet, krijg je er ook minder voor. Waarom dat met gitaren ineens anders moet zijn.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Tokai ligt gewoon in Nederland hoor, sterker nog, op dit moment is China binnen en op 19 juli komt er een forse lading Japan binnen, waaronder een aantal Goldtop P-90's.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-J Bekijk bericht
    Als je een gitaar eerst in je handen wilt hebben, de Gibson en Eastman kun je hier in Nederland nog wel bij wat winkels vinden. De Tokai zul je moeten bestellen bij onze oosterburen (Faber Guitar). Ik verwacht wel dat de Tokai LS2-P90GT op hetzelfde niveau zit als de Eastman. De Eastman vind ik net wat beter gebouwd en meer een 'vintage' klank hebben dan de Gibson. De looks moet je ding zijn, ik vind het wel smaakvol.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Hee, Marc_o - dat is een tijdje terug dat ik je hier zag.......

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Beetje druk met Holy Cow en dergelijke...en ik heb veel contact via andere social media-kanalen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Hee, Marc_o - dat is een tijdje terug dat ik je hier zag.......
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Doe je goed man!!!! Als druk ook maar wat oplevert!!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Doe je goed man!!!! Als druk ook maar wat oplevert!!!
    Haha, ja, daar zeg je me wat. het gaat wel okay gezien de omstandigheden, maar de omzet heeft zeer zeker een forse knauw gehad, dat kan ik niet ontkennen...gelukkig doe ik ook nog Koch en Tokai, dus daarmee heb je toch nog een redelijk inkomen.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Haha, ja, daar zeg je me wat. het gaat wel okay gezien de omstandigheden, maar de omzet heeft zeer zeker een forse knauw gehad, dat kan ik niet ontkennen...gelukkig doe ik ook nog Koch en Tokai, dus daarmee heb je toch nog een redelijk inkomen.
    Fijn weer eens van je te horen man!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top