Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Live-video: Tracin' Tracy live @ Dizzy

    Vond een video online van iemand uit het publiek die de moeite genomen heeft een heel nummer te filmen tijdens een optreden in jazzcafé Dizzy (alweer een dik jaar terug). Leuk als mensen dat doen! (Nummer duurt gelukkig maar 9.26 minuut, hihihi.)

    http://www.youtube.com/watch?v=dcX-GZdGDyU
    Laatst gewijzigd door Little Jay; 11 mei 2020 om 17:22
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Gelukkig dat ze dat hebben gedaan! Geweldig gespeeld; compliments!!!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Lekker gespeeld man, prima band ook, maar die saxofonist vind ik niks, sorry.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gave groovie muziek, erg vet !
    Niks mis met die saxofonist, puik bandje, Jasper👌
    Al plannen om verder het land in te gaan met jullie Jazz muziek ?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Dank heren!

    @arjanb01: zeker plannen! En we zijn al tot Lelystad gekomen (Brussel ook, maar da's de andere kant op). Uitvoering van de plannen loopt nu wat achter, maar na de Corona komt de cd met Eva uit en daarmee hopen we makkelijker landelijk optredens te scoren. Dat is wel andere muziek dan zonder Eva natuurlijk en we heten Tracin' Tracy zonder haar. De investering gaat de komende tijd even naar Eva denk ik

    @Erik de Perik: wat scheelt er aan de saxofonist? Ik hoor dat af en toe wel vaker. You either hate him or love him geloof ik... ;-) Ben wel benieuwd wat je er niks aan vind dan.

    @Fobo: thanks man!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Ik zit buiten Tapatalk om altijd te klooien met de embed-code voor het zien van een voorbeeld van de video ipv enkel de link.

    Effe proberen hoor:



    *edit:ja het werkt!Nu onthouden.....
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Dank heren!

    @arjanb01: zeker plannen! En we zijn al tot Lelystad gekomen (Brussel ook, maar da's de andere kant op). Uitvoering van de plannen loopt nu wat achter, maar na de Corona komt de cd met Eva uit en daarmee hopen we makkelijker landelijk optredens te scoren. Dat is wel andere muziek dan zonder Eva natuurlijk en we heten Tracin' Tracy zonder haar. De investering gaat de komende tijd even naar Eva denk ik

    @Erik de Perik: wat scheelt er aan de saxofonist? Ik hoor dat af en toe wel vaker. You either hate him or love him geloof ik... ;-) Ben wel benieuwd wat je er niks aan vind dan.

    @Fobo: thanks man!
    Hij doet maar wat. Pakken we even deze video. Hij start iets voor 4:00 met zijn solo, behalve dat zijn toon al niet veel is, speelt hij ook werkelijk helemaal niets, hij doet maar wat. 5:17 is dissonant en daarna speelt hij een lick die hij waarschijnlijk overal speelt, slaat kant noch wal. Sorry man, meer kan ik er niet van maken.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Live-video: Tracin' Tracy live @ Dizzy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Hij doet maar wat. Pakken we even deze video. Hij start iets voor 4:00 met zijn solo, behalve dat zijn toon al niet veel is, speelt hij ook werkelijk helemaal niets, hij doet maar wat. 5:17 is dissonant en daarna speelt hij een lick die hij waarschijnlijk overal speelt, slaat kant noch wal. Sorry man, meer kan ik er niet van maken.
    Ik ben het (gedeeltelijk) best met je eens hoor! Zeker in deze video. Hij is een beetje grillig, soms is het geweldig, soms is het.... nou ja zoals in deze video. Hij heeft ook inderdaad wat van die riedeltjes voor als ‘ie even geen inspiratie heeft. Maar ach, die heb ik ook ;-)

    Hij kan wel hele mooie dingen spelen. Binnenkort komt het album van Eva La Voix uit (dat zijn wij als we Eva ondersteunen) en daarop heeft hij wel wat pareltjes ingespeeld.

    Was wel even benieuwd naar je onderbouwing, dus dank daarvoor!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar het album en fijn dat je open staat voor kritiek!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Album ligt bij de CDPerserij as we speak ;-) Met de Corona zijn onze plannen voor de release met party en presentatie etc. wel in de war geschopt.

    En zolang kritiek welgemeend en onderbouwd is: altijd een welkome reflectie toch?
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top