Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard Friedman JJ Jr. filmpje met Xlr Out

    Ik heb onlangs een filmpje gemaakt van mijn Friedman JJ jr. versterker. Erg goede amps, heb oa de Runt 50, Runt 20 en de JJ jr.
    in mijn bezit gehad. Alle 3 erg goede versterkers naar mijn mening. Ook deze heb ik helaas moeten verkopen wegens aanschaf van de Hook maar dan heeft niks met de kwaliteit van de versterker te maken.

    De versterker heeft een ingebouwde load en speaker sim out. Ik ga rechtstreek logic in maar heb wel wat reverb van de Line 6 toegevoegd. Dit is hoe de versterker dus als je rechtstreeks de tafel ingaat klinkt


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Kijk daar hou ik van. Kale versterker sound (met een beetje galm ok), een normale gitaar en laten horen hoe hij klinkt zonder er een showcase van te maken. Lekker hoor!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik had wel op z'n minst een AIC riffje verwacht. Ik ben sowieso groot Cantrell fan, mede door zijn geluid. De JJ Jr. vind ik eigenlijk ook interessanter dan z'n grote broer. Meer dan genoeg watt voor thuis en kleine podia en dit ding evenaart het geluid van de JJ-100, maar dan op lager volume. Mooie aanwinst!

    Ruilen tegen een 100 watt semi-vintage Marshall?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik had wel op z'n minst een AIC riffje verwacht. Ik ben sowieso groot Cantrell fan, mede door zijn geluid. De JJ Jr. vind ik eigenlijk ook interessanter dan z'n grote broer. Meer dan genoeg watt voor thuis en kleine podia en dit ding evenaart het geluid van de JJ-100, maar dan op lager volume. Mooie aanwinst!

    Ruilen tegen een 100 watt semi-vintage Marshall?
    De 20 watt is meer dan genoeg voor elk optreden vermoed ik, hij gaat echt super hard, heeft echt power. De ene 20 watter gaat ook harder dan de andere, ik weet niet precies hoe het komt daar zo'n verschil in kan zitten maar blijkbaar is het zo.

  5. #5

    Standaard

    Niet mogelijk je eigen cabsims/IR's te laden ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Niet mogelijk je eigen cabsims/IR's te laden ?
    Inderdaad, zover ik weet is dit geen IR maar soort filter. Klinkt naar mening iig goed. De nieuwe Hook's hebben wel de mogelijkheid Ir's in te laden al heb ik daar tot nu toe nog geen behoefte aan gehad.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Heerlijke sound, instant rock 'n roll. Gave LP ook in die kleur en met P90's.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Heerlijke sound, instant rock 'n roll. Gave LP ook in die kleur en met P90's.
    Is een Maybach Lester, erg fijne gitaar. Hij zou misschien nog vetter zijn als een van de P90's vervangen zou worden voor een mini humbucker.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top