Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 54
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrHanz Bekijk bericht
    Mijn Cub8 kostte 139. De Warehouse speaker vier tientjes. Ik wil eigenlijk niet meer dan 100 uitgeven om hem fatsoenlijk te laten oversturen ��
    Kijk eens bij de TC Electronic pedaaltjes. Te koop voor weinig en blijken wel okay te zijn.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    misschien zeg ik nu wat geks, maar ik had een RAT clone, en die was nogal gevoelig met de gain knop, beetje open was al heel veel gain.

    Nu heb ik de Proco Rat 2 en die heeft veel meer bereik op de gain knop, en doet zoals ik het hoor ook heel aardig low gain.

    https://www.thomann.de/nl/proco_rat2.htm

    77 euro en er kan een batterij in. Als je wat anders zoekt dan TS achtige pedalen of boetiek spul. Ik vraag me af of je van de duurdere pedalen veel "speciaals" gaat merken door een 8 inch speaker.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb een SF '73 Champ met een 8 inch speaker, en het verschil hoor je wel degelijk, je hebt natuurlijk veel minder oomphh dan een 12 inch, maar de definitie is er wel. Ikzelf gebruik een Okko Diablo Gain + zo maak je van een eenkanaals een driekanaals versterker!!!! Zijn wel dure pedalen, kosten ruim 200 euries, maar het allerzins waard!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Indien je od niet per se duur, buitengewoon, boutique, .... moet zijn, maar gewoon goed moet klinken en betrouwbaar zijn: tc electronic mojomojo.

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door raabje Bekijk bericht
    misschien zeg ik nu wat geks, maar ik had een RAT clone, en die was nogal gevoelig met de gain knop, beetje open was al heel veel gain.

    Nu heb ik de Proco Rat 2 en die heeft veel meer bereik op de gain knop, en doet zoals ik het hoor ook heel aardig low gain.

    https://www.thomann.de/nl/proco_rat2.htm

    77 euro en er kan een batterij in. Als je wat anders zoekt dan TS achtige pedalen of boetiek spul. Ik vraag me af of je van de duurdere pedalen veel "speciaals" gaat merken door een 8 inch speaker.
    Had ooit een made in usa rat met de 'magische' chip en die klonk op laag gain inderdaad fantastisch. Helaas verkocht, en de made in china versie... Tsja...

  6. #36

    Standaard

    Anyway... ik kocht een tweedehands Barber Direct Drive (de oude grote doos) voor weinig, zelfde Barber die ik ooit verkocht. Is onderweg. Als ik nog eens een oude RAT zie, koop ik 'm misschien ook nog. Ook uit nostalgische overwegingen

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    De Animal gekocht, 85 euro excl. verzenden. Gaat een Mooer Cruncher vervangen. Heb al voorpret

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    De Animal gekocht, 85 euro excl. verzenden. Gaat een Mooer Cruncher vervangen. Heb al voorpret
    Ik ben erg benieuwd wat jij er van vindt. Ik vind hem geweldig. In welke set-up ga jij hem gebruiken?

    PS Nette deal overigens.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Dank je, ben er blij mee.
    In eerste instantie over een Kustom 5H, met een 2x12 met G12M20's. Lijkt op een Valve Junior dat ding, iets agressiever gevoiced. Via een Jet City loadbox. Die laatste klinkt niet te best, maar is super vanwege 4, 8, en 16 ohm mogelijkheid, echt handig.
    Verder heel benieuwd hoe ie klinkt over een AC30, duurt nog even.

  10. #40

    Standaard

    Hm. De combi Barber - Cub 8 is toch niet wat ik zocht. Te ruis-achtig. Te weinig ruimte voor low-gain. Te weinig laag (wat mijn BadMonkey wel heeft). Misschien toch de Soul Food dan maar?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top