Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Corona

  1. #1

    Standaard Corona

    Zolang de maatjes niet mogen repeteren door de corona zelf wa zitten prutsen.

    https://soundcloud.com/user-836184318/little-corona

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Een beetje The Egde does trance. Heb er niet zoveel mee maar dat is smaak, niks mis mee. Zo ongeveer vanaf 2.50 zou het zomaar een intro van een nummer van U2 kunnen zijn.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Een beetje The Egde does trance. Heb er niet zoveel mee maar dat is smaak, niks mis mee. Zo ongeveer vanaf 2.50 zou het zomaar een intro van een nummer van U2 kunnen zijn.
    In mijn jonge jaren speelde ik in een new wave bandje de periode van U2's beginjaren..onze muziek was ook die stijl..nu ben ik nog hevig fan van gitaarwerk van the Edge..tzal er iets mee te maken hebben😉😉😉

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Wie zei ook al weer dat je niet op inspiratie moest wachten. Jouw stukje bracht me tot dit op de looper. niet hetzelfde of ala Edge maar wel geïnspireerd door jou stuk.
    https://soundcloud.com/arnoldtims-76...-05-13-31-551a

    Waar ik vervolgens dit weer over speel.
    https://soundcloud.com/arnoldtims-76...a-inspiratie-2
    Simpel maar wel weer wat uit mijn vaste spel, dank voor de inspiratie.






    Als je niet wilt dat ik dit hier post moet je het zeggen dan post ik het in mijn eigen post maar ik vond het wel leuk om te laten horen waar jij mij toebracht
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 7 mei 2020 om 19:08

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Wie zei ook al weer dat je niet op inspiratie moest wachten. Jouw stukje bracht me tot dit op de looper. niet hetzelfde of ala Edge maar wel geïnspireerd door jou stuk.
    https://soundcloud.com/arnoldtims-76...-05-13-31-551a

    Waar ik vervolgens dit weer over speel.
    https://soundcloud.com/arnoldtims-76...a-inspiratie-2
    Simpel maar wel weer wat uit mijn vaste spel, dank voor de inspiratie.






    Als je niet wilt dat ik dit hier post moet je het zeggen dan post ik het in mijn eigen post maar ik vond het wel leuk om te laten horen waar jij mij toebracht
    Haha...kvind goed gespeeld...mooie gitaarklankkleur trouwens..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Gespeeld met mijn looper op mijn zoom G3 met een tube screamer over iets wat voor een fender twin moet doorgaan. Kom dus rechtstreeks uit het bakje. En nu ga ik mijn houtje touwtje methode prijs geven zodat iedereen er even over kan grinniken. Heb mijn versterker niet thuis en speel dus met de Zoom over een koptelefoon, dit is dan opgenomen met de telefoon tussen de koptelefoon geklemd.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.981

    Standaard

    Hoor geen trance. BEst leuk dit. BEetje weinig spanningsboog en richting. Zou ook wat meer instrumentatie verwachten verderop in t nummer,

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.325

    Standaard

    Sferisch, dreamscape, hoor wel een beetje the Edge, maar het stoort niet, beetje film muziek, ik vind het wel mooi zo.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Sferisch, dreamscape, hoor wel een beetje the Edge, maar het stoort niet, beetje film muziek, ik vind het wel mooi zo.
    Ben blij met deze opmerking...beetje filmmuziek..ben weg van deze muziek..korte stukjes muzikale stukjes..ik speel in een coverbandje..onze muziek is totaal anders..maar alleen maak ik deze stukjes..experimentele tour..vind ik wel leuk..alles is opgenomen met gitaar..en ebow effect..machtig iets om mee te spelen..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Sferisch, dreamscape, hoor wel een beetje the Edge, maar het stoort niet, beetje film muziek, ik vind het wel mooi zo.
    Nou dat inderdaad. Mooi!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top