Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 47
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat kan natuurlijk best zo zijn, en ook allemaal leuk en zo, maar waar waren deze experts een half jaar geleden?
    Die wisten toen nog van niets.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    ... Zouden de zalen er nog uitzien als “vroeger”?...
    Begin maar eens met de vraag of de zalen er in het najaar nog wel zijn.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Hee, stelletje doemdenkende schlemielen!

    Zijn we na WO I opgehouden met oorlog voeren?
    Of na de Spaanse Griep opgehouden om bij elkaar te klitten?
    Zijn we na het opkomen van HIV opgehouden met neuken?

    Nee, want:
    1) We zijn sociale apen, die zuipen, neuken, roddelen en voetbal boven alles stellen. (En kissebissen op Gitaarnet natuurlijk.)
    2) We zijn te stom om iets anders te doen dan we altijd deden, ook al weten we dat daar nadelen aan zitten.
    3) Nu al vinden steeds meer mensen dat het allemaal wel mee blijkt te vallen en het middel erger is dan de kwaal.
    Laatst gewijzigd door piezo; 29 april 2020 om 22:26
    Och ja, gitaristen, soms zijn het nèt mensen...

  4. #14

    Standaard

    juist!

    gewoon optreden in de IKEA!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piezo Bekijk bericht
    Hee, stelletje doemdenkende schlemielen!

    Zijn we na WO I opgehouden met oorlog voeren?
    Of na de Spaanse Griep opgehouden om bij elkaar te klitten?
    Zijn we na het opkomen van HIV opgehouden met neuken?

    Nee, want:
    1) We zijn sociale apen, die zuipen, neuken, roddelen en voetbal boven alles stellen. (En kissebissen op Gitaarnet natuurlijk.)
    2) We zijn te stom om iets anders te doen dan we altijd deden, ook al weten we dat daar nadelen aan zitten.
    3) Nu al vinden steeds meer mensen dat het allemaal wel mee blijkt te vallen en het middel erger is dan de kwaal.
    In principe sta ik er ook zo in. Maar ik werd door een aantal artikelen wel aan het denken gezet. Er sloop wel twijfel in mij. Vandaar wil ik horen hoe er hier over gedacht wordt.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Met de komst van de 1,5 meter samenleving moet er nog heel veel veranderen. De hele entertainment business zal op de schop moeten. Ik zie op geen enkele manier hoe je dit voor elkaar wilt krijgen! Moeten de zalen drie kwart van de stoeltjes eruit slopen en overal plexi schermen plaatsen? Gaan alle voetbalstadions voorzien worden van extra ringen om toch aan die benodigde hoeveelheid supporters te komen? Lijkt me niet... Kaartjes worden onbetaalbaar om de kosten te dekken. Het zal wel in de richting van Piezo's post gaan eindigen: Vrolijk verder waar we gebleven waren en incalculeren dat er in de toekomst wel vaker een pandemietje voorbij komt...
    Laatst gewijzigd door pasqual; 5 mei 2020 om 23:14

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Ik hoorde vandaag op het nieuws dat 1/5 van de horeca de deuren nog niet opnieuw heeft geopend. Omdat dat niet lonend is en/of omdat ze niet kunnen voldoen aan de anderhalve meter richtlijnen.

    Ik weet niet of de noodsteunpakketten nog gewoon blijven doorlopen, maar dat 'gratis geld' houdt natuurlijk ook een keer op en dan is het toch zelf de broek ophouden.

    Het OV heeft dat ook al in de gaten en daar gaan gewoon veel koppen rollen. Luchtvaart idem dito.

    Concerten zullen er denk ik anders uit gaan zien, niet alleen qua zit-/staanplaatsen maar ook inhoudelijk. Showelementen die extra personeel vergen zul je minder aantreffen. Artiesten zullen ook met minder genoegen moeten nemen, je kunt immers niet all kosten op bezoekers afwentelen want die blijven dan ook eerder weg. De tijd dat headliners miljoenen kunnen vragen voor het verschijnen op een festivalletje ligt nu wel achter ons.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Showelementen die extra personeel vergen zul je minder aantreffen.
    M.i. het beste dat live muziek in de laatste 100 jaar is overkomen.
    Lange leve de muziek!
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ik hoorde vandaag op het nieuws dat 1/5 van de horeca de deuren nog niet opnieuw heeft geopend. Omdat dat niet lonend is en/of omdat ze niet kunnen voldoen aan de anderhalve meter richtlijnen.

    Ik weet niet of de noodsteunpakketten nog gewoon blijven doorlopen, maar dat 'gratis geld' houdt natuurlijk ook een keer op en dan is het toch zelf de broek ophouden.

    Het OV heeft dat ook al in de gaten en daar gaan gewoon veel koppen rollen. Luchtvaart idem dito.

    Concerten zullen er denk ik anders uit gaan zien, niet alleen qua zit-/staanplaatsen maar ook inhoudelijk. Showelementen die extra personeel vergen zul je minder aantreffen. Artiesten zullen ook met minder genoegen moeten nemen, je kunt immers niet all kosten op bezoekers afwentelen want die blijven dan ook eerder weg. De tijd dat headliners miljoenen kunnen vragen voor het verschijnen op een festivalletje ligt nu wel achter ons.
    Een deel is niet in de horeca gestapt om hard te gaan werken. Die zullen zo het faillissement in rollen, lekker warm bedje.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Wij ervaren dat veel horeca (voorlopig) weer opstart zonder live muziek. Voor Koningsdag bijvoorbeeld doen veel locaties waar voorheen veel livemuziek was nu zonder. Gigs regelen is een stuk moeilijker.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top