Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Dank Gus, leuk om weer eens wat van je te horen en je hebt gelijk zal er zelf ook wat mee doen. moet nog even uitvogelen hoe ik dat ga opnemen. de backingtrack maak ik met mijn looper en multibakje (heb mijn versterker even niet thuis staan)en als ik dat nu gebruik om er een solo over op te nemen kan het maar over 1 schema en nooit langer dan 40sec. En ik wil natuurlijk niet dat je tweede reactie een uitbrander word over kleine kut stukjes.


    Maar dit is een voorbeeld wat ik zou doen met ongeveer zo'n backing track, dit soort solo werk.https://soundcloud.com/arnoldtims-76...p-ibanez-as-35
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 6 mei 2020 om 19:29

  2. #12

    Standaard

    Wel...dit klinkt niet onaardig...wat je zelf doet..doet je beter..

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Het is net of ik naar een hele oude warme analoge opname uit de jaren 60 zit te luisteren. Het spel is ook lekker!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  4. #14

    Standaard

    Ik ben helemaal niet van de blues maar wil wel een poging wagen, hoe download ik het stuk?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Ik zal straks even kijken of je het kan downloaden. Heb ik helemaal niet bij stilgestaan of dat überhaupt kan. Maar als jij er wat mee doet voel ik me zeer vereerd. Ben wel fan van je spel

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 19 mei 2020 om 15:27

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Als het goed is moet hij nu via dropbox te downloaden zijn.

    Er staat bovenin in sounds wel een draadje waar uitgelegd zou worden hoe je een mp3 via dropbox deelt maar als ik daar op druk dan krijg ik een virus melding. Het word toch eens tijd GT weer veilig word.
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 19 mei 2020 om 15:43

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top