Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Alle sites waren vroegah onbekend voor mij, zelfs deze.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik ben geen ICT'er maar dit soort add-ons in je browser...... niet doen..... nooit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik denk dat jij het helemaal onder controle hebt.
    Je kan er weer een pissing contest van maken maar afgezien van bovenstaande posts ben ik van de meeste reacties wel wat wijzer geworden.

    Ik kan me de risico’s van een add-on wel voorstellen ja. Maar bestanden downloaden vanaf vaak wat obscuur uitziende sites die een populaire service is ook niet echt aan te raden. En als ze er niet obscuur uitzien is dat ook geen garantie. Dat is ook wat me tegenhoud aan dit soort toestanden.

    Net even gegoogeld naar zo’n site en de staat bovenaan. Nou kunnen we een hele boom opzetten over dat deze site eerst ook onbekend was en dat obscuur ook maar een subjectief begrip is en je kan vast nog wel wat verzinnen om mijn punt of dat van anderen naar het belachelijke te trekken. (Of je geeft als voorbeeld een site die jij gebruikt en vertrouwt, daar zou ik nog echt iets mee opschieten) Maar het betrouwbaar komt het op mij niet over.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    En toch he...
    Ik heb een focusrite scarlett 2i2 eerste generatie, die binnenkort 100 jaar oud wordt. Zonder spdif.
    Op internet wordt de koptelefoon preamp in de Kemper als erg goed beschouwd.
    Kemper analoog naar de focusrite, en via de koptelefoon uitgang naar je (duh) koptelefoon klinkt íets minder goed dan direct uit koptelefoonuitgang van de Kemper, maar het is geen wereld van verschil vind ik.
    Als je het signaal digitaal kunt houden is dat ongetwijfeld beter, maar voor mij is het geen eerste noodzaak.
    Ik ben niet bekend met de verschillen. Zie wel dat de interfaces met spdif wel meteen in een andere prijsklasse zitten. Wil, nu ik sinds een paar maanden het gitaarspelen weer wat serieuzer heb opgepakt, wat gaan terugluisteren. En het proces van opnemen wat gaan indekken. Ben bijvoorbeeld nu bezig met een nummer wat ik laatst heb opgenomen met mijn telefoon om terug te luisteren en daar haal ik wel weer wat verbeterpunten uit. Wil er nu ook niet meteen een paar honderd euro op kapot slaan. Als ik met audacity een paar tracks kan rippen heb ik aan een 2 kanaals behringer van een paar tientjes of gebruikte focusrite genoeg om mijn eerste stappen te zetten en te kijken of het wat is. Mocht ik ooit meer wensen krijgen of kwaliteit willen verhogen is het op dat moment wellicht wel de investering waard.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #23

    Standaard

    Voor het gebruik om te jammen kan je idd het best analoog gaan en en voldoet een twee kanaals berry prima
    Zit ook direct monitoring op
    Mocht je ook de poweramp +speaker hebben is het ook mogelijk om de outs van de berry te gebruiken om koptelefoon te vermijden

    Btw zag een spdif interface voor 8 tientjes
    Maar die leek me wat verouderd

    Wat betreft die rip sites of proggies
    Is idd war chaotisxh maar is in principe prima te doen
    Maar je moet ff door shit heen klikken
    Laatst gewijzigd door guitarkid2; 19 april 2020 om 11:30

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    https://www.flvto.biz/nl63/

    binnen 1 minuutje youtube mp3 in den daw
    Had ‘m gisteren ook al gevonden en werkt idd prima. Nu paar versies van onze bandnummers aan te omzetten. Scheelt weer YouTube prerolls doorworstelen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.175

    Standaard

    Ha, ik denk, nou kan ik prima met zo’n twee input ding aan de gang van 7 tientjes. Echter krijg je daar je ene input links en de ander rechts binnen bij direct monitor. Voor 13 euro meer kan je kiezen voor mono of stereo. Wel zo prettig lijkt me. Voor nog 13 euro meer heb je de 4 kanalen en een mix knop voor geluid en inputs. Weet niet of je dat laatste nodig hebt (of hoe je anders die verhouding regelt als je die optie niet op je interface hebt), maar voor 13 euro 2 extra ingangen... dat laat je ook niet liggen.

    Alleen nergens op voorraad nu.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top