Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 42
  1. #31

    Standaard

    Mijn advies: ga ermee naar een vakkundige gitaarreparateur.

    + 1

    Dit probleem heb ik ook ooit gehad met mijn Gibson SG. Het snoer erin laten zitten waar ik natuurlijk over struikelde. Nooit doen dus, je gitaar wegleggen in zijn koffer en nooit het snoer erin laten zitten !!!

    Ben naar een gitaarwinkel gegaan in Amsterdam en de reparatie is prima gegaan.


    Succes, Alf
    Laatst gewijzigd door guitaraddict; 14 april 2020 om 20:18

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wel verfrissend, het commentaar van iemand die de voorgaande pagina's niet gelezen heeft.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitaraddict Bekijk bericht
    Mijn advies: ga ermee naar een vakkundige gitaarreparateur.
    Pffff, zoals Erik al schreef erg raadzame opmerking. Zal de reparateur laten zien hoe ik het heb opgelost..

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitaraddict Bekijk bericht
    Mijn advies: ga ermee naar een vakkundige gitaarreparateur.

    + 1

    Dit probleem heb ik ook ooit gehad met mijn Gibson SG. Het snoer erin laten zitten waar ik natuurlijk over struikelde. Nooit doen dus, je gitaar wegleggen in zijn koffer en nooit het snoer erin laten zitten !!!

    Ben naar een gitaarwinkel gegaan in Amsterdam en de reparatie is prima gegaan.


    Succes, Alf

    Een gitaarwinkel neemt jou gitaar in ontvangst en geeft hem aan een zelfstandige gitaarbouwer/reparateur en gooit minstens 25% op de prijs. Zoek gewoon meteen die reparateur, gitaren bouwen en repareren is toch al geen vetpot.

    Succes

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Nou ben ik zoek geweest naar binding om mijn hals te repareren, er zijn een paar adressen waar je dit kan kopen. Niet elke shop heeft het op voorraad en verder vragen de meeste verzendkosten voor een pakket? Dus gaat het tussen de 15 en 20 euro kosten terwijl ik echt maar een klein stukje nodig heb

    Nu ben ik dus op zoek naar een stukje binding materiaal van zeg 10 cm lang, 1.5 mm dik en minimaal 5 mm dik in de kleur crème. Is er hier ergens op het forum waar ik kan vragen of iemand zo'n stukje binding heeft liggen en die dit in een enveloppe naar mij toe kan sturen. Uiteraard betaal ik hiervoor de verzendkosten.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Vraag het bij een gitaarbouwer. Of als je geduld hebt AliExpress.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ik heb helaas niets liggen, maar wellicht is aliexpress iets? https://www.aliexpress.com/item/3296...7%237565%23762

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Ik heb helaas niets liggen, maar wellicht is aliexpress iets? https://www.aliexpress.com/item/3296...7%237565%23762
    Ahh Aliexpress zit nog niet in mijn systeem, ik heb geen haast dus zal daar eens iets gaan bestellen.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard

    We zijn maanden verder en eindelijk de bestelde binding van Ali binnen en waar ik al een beetje bang voor was is kleur verschil. De binding die ik binnen heb is veel lichter van kleur dan dat er op de gitaar zit. Dus... of ik moet op zoek naar een donkere kleur, of ik moet gaan experimenteren om te kijken of ik de binding op een of andere manier donkerder kan krijgen. Een ander optie is om alle binding van de hals te halen en alles opnieuw te doen maar van die optie blijf ik nu nog ff weg.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zo’n binding vergeelt in de loop van tijd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top