Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Voorstellen

  1. #1

    Standaard Voorstellen

    Hallo,

    Ik zie net dat ik al 11 jaar lid ben van dit forum, maar nooit iets heb geplaatst. Maar goed, we zijn elf jaar verder en interesses en beschikbare tijd veranderen.
    Ik ben 57 jaar oud en speel al 46 jaar lang gitaar: eerst een Hondo Western die ik zelf elektrisch had gemaakt en weer had verkocht. Toen de eerste elektrische: een plakhouten Symphony (submerk van Egmond?) en rood plakplastic over de body, géén trussrod en een bridge pickup dat het niet deed.
    Toen gespaard voor een Jarock (Ibanez) Les Paul met Di Marzio elementen. Zwaar, oranje en zo'n tien jaar geleden weggegeven aan mijn dochter.

    Nu bestaat mijn arsenaal uit een Hohner JT 60 (Jaguar-achtig model maar met Strat-achtige elementen en een heel aparte toonregeling), een Ibanez Folkgitaar van 20 jaar oud die al heel wat zalen, marktpleinen en podia heeft gezien, en ten slotte mijn trusty Tellson 13 jazzgitaar uit 1960 of zo. Deze heb ik zelf een jaar geleden met een treble P90 uitgerust (ik had eerder al een P90 neck pickup geplaatst), en hoewel met angst en beven is dit echt heel goed uitgepakt.

    En het is met name over die Tellson dat ik een brandende vraag heb. die zal ik zo ff gaan posten.

    Groeten,
    Peter, Tollebeek.

  2. #2

    Standaard

    Een beetje laat op het feestje.
    Maar toch, we zijn er en het feest kan beginnen.
    Ik weet niks van Tellson, dus ik ga je dan ook niet lastigvallen met kwasie geniale opmerkingen die kant noch wal raken.

    Ik wens je ongeveer net zo veel lol toe bij het maken van de noodzakelijke herrie als ik die heb.
    Als het beantwoord krijgen van je vragen niet wil lukken, en de gitaren hebben (met als wij) grote historische waarden, dan kan het handig zijn een PM te zenden aan Sietse in frieslaan. Die weet uberveel van oude spullen.
    Welkom dus alsnog.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Welkom Peter, je bent maar één jaartje ouder dan ik...!

    Met die Telloon zijn we er inmiddels al wel uit hoor Gus.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top