Bij mijn band: 7 stuks.
Bij mijn band: 7 stuks.
Ik tot nu toe drie. Valt dus wel mee, kom ik wel overheen. Het kan altijd erger. Zo heeft mijn ex-viendin (nu mijn vrouw) al ruim twee jaar met een 65-koppig koor naar een integraal optreden toegewerkt van Les Miserables begin september. Al twee jaar druk bezig met alles er in stampen, kleding, gigantisch decor, enz. Staat nu helemaal op losse schroeven; geen repeteren en ook de decorbouw ligt stil. Ik zeg het maar even niet tegen haar, maar het ziet er somber uit....
11 stuks, uitgaande van 1 juni.
Een deel ervan zal verzet worden....de vraag is alleen waarheen
Wij 8 stuks waarvan er een aantal al uitgesteld zijn naar volgend jaar.
Maar ik ga ervan uit dat juni en juli er ook wel uit zal liggen, dus dan kunnen het er zo een stuk of 15 uit liggen. Meer dan de helft van onze agenda dus.
So be it...
Als beroepsmatige geluidstech kost het me tot 1 juni ongeveer €12.000....
Slechts één optreden, maar vooral kut dat we niet kunnen oefenen met de band nu. Zitten in de opbouwfase, veel nieuwe nummers aan het maken en dan deze onzin.
Wel wat meer tijd en rust om thuis nieuwe riffs te verzinnen, wat wel aardig lukt gelukkig. Maar als ik niet mijn wekelijkse dosis teringherrie mag maken is dat slecht voor mijn humeur. Nog 3 weken en dan wordt de `social distance` bij voorkeur met een honkbalknuppel afgedwongen, dat gevoel.
Wel heftig als je 12K aan kosten maakt, sterkte man !😬
Waar ik bang voor ben is dat alle openbare optredens/feesten tot en met het einde van het jaar niet meer doorgaan. Je moet er niet aan denken, zeker als je beroeps bent.
Maar ook mensen met ‘normale’ banen als ik zijn de lul als dit nog lang door gaat.
Zolang het aantal zieken blijft toenemen zal alles stil liggen en staan we straks allemaal handje op te houden bij het uwv. Mooier kan ik het niet maken. Zwaar KAK dit😔
Als het onzin is dan gaan jullie toch lekker repeteren?
Ik denk dat hij 12K aan inkomsten misloopt.
Zo te zien mis ik een stuk of 8 optredens zeker, waarvan er een stel doorgeschoven worden, maar bijv. Koningsdag, dat wordt volgend jaar. Qua werk zit ik prima trouwens
Qua beloning niet, al is er gisteren een taart bezorgd uit naam van de directie.
Favorieten/bladwijzers