Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard Hoeveel optredens kwijt door coronavirus?

    Bij mijn band: 7 stuks.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Ik tot nu toe drie. Valt dus wel mee, kom ik wel overheen. Het kan altijd erger. Zo heeft mijn ex-viendin (nu mijn vrouw) al ruim twee jaar met een 65-koppig koor naar een integraal optreden toegewerkt van Les Miserables begin september. Al twee jaar druk bezig met alles er in stampen, kleding, gigantisch decor, enz. Staat nu helemaal op losse schroeven; geen repeteren en ook de decorbouw ligt stil. Ik zeg het maar even niet tegen haar, maar het ziet er somber uit....
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    11 stuks, uitgaande van 1 juni.
    Een deel ervan zal verzet worden....de vraag is alleen waarheen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wij 8 stuks waarvan er een aantal al uitgesteld zijn naar volgend jaar.
    Maar ik ga ervan uit dat juni en juli er ook wel uit zal liggen, dus dan kunnen het er zo een stuk of 15 uit liggen. Meer dan de helft van onze agenda dus.
    So be it...

  5. #5

    Standaard

    Als beroepsmatige geluidstech kost het me tot 1 juni ongeveer €12.000....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    389

    Standaard

    Slechts één optreden, maar vooral kut dat we niet kunnen oefenen met de band nu. Zitten in de opbouwfase, veel nieuwe nummers aan het maken en dan deze onzin.
    Wel wat meer tijd en rust om thuis nieuwe riffs te verzinnen, wat wel aardig lukt gelukkig. Maar als ik niet mijn wekelijkse dosis teringherrie mag maken is dat slecht voor mijn humeur. Nog 3 weken en dan wordt de `social distance` bij voorkeur met een honkbalknuppel afgedwongen, dat gevoel.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wel heftig als je 12K aan kosten maakt, sterkte man !😬
    Waar ik bang voor ben is dat alle openbare optredens/feesten tot en met het einde van het jaar niet meer doorgaan. Je moet er niet aan denken, zeker als je beroeps bent.
    Maar ook mensen met ‘normale’ banen als ik zijn de lul als dit nog lang door gaat.
    Zolang het aantal zieken blijft toenemen zal alles stil liggen en staan we straks allemaal handje op te houden bij het uwv. Mooier kan ik het niet maken. Zwaar KAK dit😔

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door el loco Bekijk bericht
    Slechts één optreden, maar vooral kut dat we niet kunnen oefenen met de band nu. Zitten in de opbouwfase, veel nieuwe nummers aan het maken en dan deze onzin.
    Wel wat meer tijd en rust om thuis nieuwe riffs te verzinnen, wat wel aardig lukt gelukkig. Maar als ik niet mijn wekelijkse dosis teringherrie mag maken is dat slecht voor mijn humeur. Nog 3 weken en dan wordt de `social distance` bij voorkeur met een honkbalknuppel afgedwongen, dat gevoel.
    Als het onzin is dan gaan jullie toch lekker repeteren?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wel heftig als je 12K aan kosten maakt, sterkte man !��
    Waar ik bang voor ben is dat alle openbare optredens/feesten tot en met het einde van het jaar niet meer doorgaan. Je moet er niet aan denken, zeker als je beroeps bent.
    Maar ook mensen met ‘normale’ banen als ik zijn de lul als dit nog lang door gaat.
    Zolang het aantal zieken blijft toenemen zal alles stil liggen en staan we straks allemaal handje op te houden bij het uwv. Mooier kan ik het niet maken. Zwaar KAK dit��
    Ik denk dat hij 12K aan inkomsten misloopt.

    Zo te zien mis ik een stuk of 8 optredens zeker, waarvan er een stel doorgeschoven worden, maar bijv. Koningsdag, dat wordt volgend jaar. Qua werk zit ik prima trouwens
    Qua beloning niet, al is er gisteren een taart bezorgd uit naam van de directie.

  9. #9

    Standaard

    Ja precies, ik loop 12k aan inkomsten mis. Dat is dus vrij behoorlijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Als het onzin is dan gaan jullie toch lekker repeteren?



    Ik denk dat hij 12K aan inkomsten misloopt.

    Zo te zien mis ik een stuk of 8 optredens zeker, waarvan er een stel doorgeschoven worden, maar bijv. Koningsdag, dat wordt volgend jaar. Qua werk zit ik prima trouwens
    Qua beloning niet, al is er gisteren een taart bezorgd uit naam van de directie.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2002
    Locatie
    Almere
    Berichten
    389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Als het onzin is dan gaan jullie toch lekker repeteren?


    ...
    Dat gaat lastig als de oefenruimte niet open is. Onzin als in dat het kut is, ik snap de noodzaak heus wel. Het zuigt gewoon apeballen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top