Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
Proef ik hier enig cynisme....?
Maar ik had het toevallig liggen en het is in ieder geval steviger dan de wel erg dunne draadjes die er eerst in zaten. Maar nee, het zal niet zorgen voor het grootste verschil. Ik zal het volgende keer niet weer noemen !

Het zou misschien wel leuk zijn als je ook reageerde op het meest belangrijke deel van mijn post, n.l. dat je met goede (maar betaalbare) onderdelen en in mijn geval een Squier uit een goede en gewilde serie (want dat zijn die VN7***** Squiers) iets heel moois kunt maken! Want dát was waarom ik reageerde op de post van Kim Wilson. Ik ben er iig erg blij mee, speelt en voelt geweldig.
Als je kijkt wat updaten kost met goede merkonderdelen vindt ik het vaak niet de moeite waard.

Elementen 150
Brug 150
Tuners 100
Pots schakelaars kam 50

Bijna 500€ of je moet het met goedkopere spullen doen maar dat zit er waarschijnlijk al in.

Daarbij zal je verkoopwaarde ook niet veel omhoog gegaan. Er zijn er tegenwoordig van diverse merken strats te koop die de kwaliteit van usa strats evenaren voor minder of ongeveer net zoveel geld dan een squier plus updates.