Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Ezzie hier

  1. #1

    Standaard Ezzie hier

    Hallo,

    Blijkbaar heb ik al heeel lang een account, bleek zojuist toen ik mij wilde registreren. Echter nooit wat gepost

    Ik heb ooit eens gitaar gespeeld, lang geleden. Toen jaren niet aan geraakt en ben nu sinds een paar maanden weer aan het spelen. Ook aan het lessen. Bevalt goed! Nu in de afgelopen maanden voor mijn gevoel al meer geleerd dan de jaren die ik zelf heb aangekloot.

    Ik ben begonnen op een western gitaar, een LAG 100d. Erg fijne gitaar, altijd veel plezier van gehad. Deze heb ik echter laatst vervangen door een Sire A7

    Verder heb ik nog een spaanse gitaar, een Alhambra 3C, en wat elektrische gitaren. Een Epiphone Les Paul Goldtop '56, Squier stratocaster en een Ibanez RG270.

    Mijn amp (Roland Cube 30) heb ik recent verkocht, en vervangen door een USB audio interface en BIAS FX2. Best decision ever.

    De reden dat ik me heb aangemeld is dat ik met m'n strat aan het knutselen ben geweest en er niet helemaal uit kom. Daar ga ik nog even een post aan wijden!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Welkom van weggeweest!!!!

  3. #3

    Standaard

    Nice. Over overbelasting van de systemen met 1 post per 6.5 jaar hoeven we ons geen zorgen te maken.
    Leuk dat je de spirit weer hebt.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Grappig, ik had nog nooit van een Sire A7 gehoord, maar goed ik had ook nog nooit van een Ezzie gehoord.
    Correllatie is geen causatie, ik weet het, maar toch, markant, onniedan.

    Beste verzameling spullen opgebouwd inmiddels, en een opvallende keuze om full USB te gaan.

    Have fun @ the forum en kom maar op met die verpeste (1 t, heb ik opgezocht) Strat, we fixen het wel effe.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Post die strat maar. Daar komen wij wel uit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top