Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 33
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Maar zijn ze een drop in for NY pickups Orph?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Maar zijn ze een drop in for NY pickups Orph?
    zo ver ik de specs heb kunnen vergelijken, ja.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ok.. en ook humbucker?
    Want als het anders gebouwd is, het er niet op lijkt en ook niet zo klinkt vraag je je af waarom ze dan zo noemen.

    Bij de Fender widerange doen ze in ieder geval hun best om er visueel en sonicly gelijkenis aan te hangen ook al betekent dat je de helft van het binnenwerk vol moet kitten.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ok.. en ook humbucker?
    Want als het anders gebouwd is, het er niet op lijkt en ook niet zo klinkt vraag je je af waarom ze dan zo noemen.

    Bij de Fender widerange doen ze in ieder geval hun best om er visueel en sonicly gelijkenis aan te hangen ook al betekent dat je de helft van het binnenwerk vol moet kitten.
    De minihums van axesrus zijn 'echte' minihums met 2 kleine spoelen. die wideranges van ze, dat zeggen ze ook heel duidelijk, zijn retrofits zodat je in een gitaar waar wideranges in zitten, toch andere pups kan steken (ze zijn bezig om 'juiste' spoelen en magneten te vinden maar staat niet hoog op het prioriteitenlijstje).

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    De minihums van axesrus zijn 'echte' minihums met 2 kleine spoelen. die wideranges van ze, dat zeggen ze ook heel duidelijk, zijn retrofits zodat je in een gitaar waar wideranges in zitten, toch andere pups kan steken (ze zijn bezig om 'juiste' spoelen en magneten te vinden maar staat niet hoog op het prioriteitenlijstje).
    Oh, ik zie dat ik je link van axesrus gemist heb dus ik reageer alsof we het hebben over de pickups van de topicstarter.
    Ik dacht namelijk dat ie niet in zijn gitaar wilde hakken maar hij komt dan zelf met filtertrons aan dus dat zal wel meevallen met die eis.
    Wat je axesrus betreft, ken ze niet maar goeie naam!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #16

    Standaard

    Nee, liever niet in mijn gitaar hakken. Had het over de sound van de Filtertrons.
    Heb wel even op de site van Axesrus gekeken. De Bourbon City mini lijkt wel ok.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han55 Bekijk bericht
    Nee, liever niet in mijn gitaar hakken. Had het over de sound van de Filtertrons.
    Heb wel even op de site van Axesrus gekeken. De Bourbon City mini lijkt wel ok.
    ik kan ze echt van harte aanbevelen. mocht je ze niks vinden of ze passen niet, stuur me dan maar een bericht, ik neem ze dan wel van je af; kan er vast wel een plek voor vinden.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han55 Bekijk bericht
    Nee, liever niet in mijn gitaar hakken. Had het over de sound van de Filtertrons.
    Heb wel even op de site van Axesrus gekeken. De Bourbon City mini lijkt wel ok.
    Niet hakken, dat snap ik wel, maar waarom niet netjes (laten) frezen? Malletje erop, bovenfreesje, gaan met die banaan. Waarom is dat een probleem? Gewoon om te snappen, niet om je te overtuigen ofzo.

  9. #19

    Standaard

    Ik wil de gitaar liefst zoveel mogelijk in originele staat houden of terug kunnen brengen. Vandaar.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han55 Bekijk bericht
    Ik wil de gitaar liefst zoveel mogelijk in originele staat houden of terug kunnen brengen. Vandaar.
    Ook dat snap ik niet Ik zie een gitaar als een stuk gereedschap. Ik heb zelf, bijvoorbeeld, mijn bovenfrees (een machine van bijna 1000E) op diverse punten aangepast omdat het zo meer bruikbaar was voor mijn doelen. Snap dus 'stock laten' niet zo goed.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top