Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard Mocht je in de race zijn voor een Line6 Relay G10S......

    ......zoals ik, met het voornemen deze bij Thomann te willen aanschaffen, dan is dit de boodschap van Thomann:

    Vooralsnog is dit product geheel uit het assortiment vanwege zware kwaliteitsproblemen bij de recente leveringen van de Line6 Relays G10S.
    Het is momenteel niet bekend of wij dit ooit wel weer zullen verkopen. Mochten wij dit weer gaan aanbieden, kunt u dat op de website vinden.


    A warned man counts for two, in mijn beste Frans / Duits.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik zie dat dit ook geldt voor de oudere G10. Die van mij is echter al lang geleden stuk gegaan. Ik dacht dat ik 'm zelf had gemold door het gammele kabeltje per ongeluk klem te zetten bij het verwisselen van pedalen op mijn board. Daarna deed het ding helemaal niets meer. Maar zou het kunnen dat de genoemde oververhitting de oorzaak was?

    In ieder geval is die rotzooi toen naar het elektronica afval gegaan en gebruik ik nu een Boss WL-50.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    In ieder geval is die rotzooi toen naar het elektronica afval gegaan en gebruik ik nu een Boss WL-50.
    En hoe bevalt de WL-50? Gebruik je 'm toevallig in bandverband, waarbij jouw medemuzikanten wél Line6 wireless gebruiken?

    Zit zelf ook naar die WL-50 te loeren.

  5. #5

    Standaard

    De WL-50 bevalt goed. Qua performance verschilt hij weinig van de G10. Met beiden was het mogelijk om de trap op te lopen en 1 verdieping hoger gewoon verder te spelen.

    Ik zit niet in een band dus hij wordt alleen thuis gebruikt. Hoezo? Ben je bang dat 2 verschillende merken elkaar in de weg gaan zitten? Het lijkt me eerder een probleem als meerdere mensen in de band hetzelfde merk gebruiken.
    Ik wel eens iets gelezen over een gitarist en een bassist die beiden een G10 hadden waarbij de signalen waren omgewisseld. Dat moet een vreemde gewaarwording zijn geweest.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    De WL-50 bevalt goed. Qua performance verschilt hij weinig van de G10. Met beiden was het mogelijk om de trap op te lopen en 1 verdieping hoger gewoon verder te spelen.

    Ik zit niet in een band dus hij wordt alleen thuis gebruikt. Hoezo? Ben je bang dat 2 verschillende merken elkaar in de weg gaan zitten? Het lijkt me eerder een probleem als meerdere mensen in de band hetzelfde merk gebruiken.
    Ik wel eens iets gelezen over een gitarist en een bassist die beiden een G10 hadden waarbij de signalen waren omgewisseld. Dat moet een vreemde gewaarwording zijn geweest.
    We hadden op een gegeven moment vier Line6 gebruikers, met mij erbij was het vijf, maar had voor de leuk ene Sony wireless gekocht en dat ging niet samen. Mooie van de WL is dat hij eerst alles scant voordat hij een bepaalde frequentie gaat gebruiken. Maar ik wacht nog wel even met aanschaffen, eerst dat corona-gedoe voorbij, dan komen de optredens ook weer en kan ik het IRL testen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top