Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: BOSS DD 200/ midi

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard BOSS DD 200/ midi

    Hoi.

    Vraagje. Ik weet gene reet van midi maar ben bang dat dat wel een oplossing gaan geven voor wat ik wil.

    Ik heb de Boss dd200, die nieuwe, super blij mee, werkt als een trein en klinkt als een klok.
    Het enige is dat ik met een knop door mn presets moet scrollen en idealiter zou ik een footswitch met vier knoppen willen hebben waarmee ik mn vier presets aan en uit kan zetten. Dus niet als ik van 1 naar 3 wil langs 2 moeten wandelen. Volgens mij, als je een midi controller hebt, kan je elke preset die je wil onder welke knop je ook maar wil programmeren toch?

    Ik wil het alleen zo klein mogelijk. Idealiter een stripje met vier knoppen. Gaat me dus ook niet om de overige functies icm met overige pedalen maar puur aansturing van mn delay.

    Heeft iemand een goed idee? Dank je alvast
    prut...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Meest compacte midi footcontroller waarmee je in ieder geval 128 patches kan oproepen is wellicht de Tech21 Midi Mongoose. Sowieso zijn hierop 5 patches instant op te roepen, de overige patches doe je door een combinatie van footswitches in te drukken.

    Iets groter en ook 5 patches instant op te roepen (+5 via A/B-switch) is de Boss FC50, kan je 2e hands voor een paar tientjes op de kop
    tikken.

    Of je moet een oude Yamaha of Korg midi footswitch op de kop weten te tikken, die hebben ook 5 patches en niet meer dan dat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top