Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Dua Lipa - Hotter Than Hell Rock Cover (Amp 1 Iridium)

    Hey,

    Ik heb een rock cover gemaakt van het nummer Hotter Than Hell van Dua Lipa. Voor de gitaar sounds gebruik ik de vintage en classic channel van de Amp 1 Iridium. Die gaat de GFI Cabzeus in die ik gebruik als speaker sim. De effecten zoals de wah en wat reverbs komen uit de Line 6 Helix die ook functioneert als geluidskaart.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    leuk gedaan ik had ergens in mijn achterhoofd een knipoog naar Kiss verwacht

  3. #3

    Standaard

    Background is perfect, maar ik zou hier wel graag een rauwe mannen stem op horen. Het matcht in mijn beleving nu niet met elkaar. Overigens vind ik de backing van jou veel gaver dan de stem van Dua Lipa.

  4. #4

    Standaard

    Voor mij zit Mw Lipa in een vijver waarmee ik niet al te veel heb. Neemt niet weg dat het vakwerk is en dat je al meer werk van haar hebt verrockt.
    Dan zul je je er toch thuis voelen, neem ik aan.

    Ik vind het geluidsbeeld als geheel erg aan de bassige kant. Geldt dus ook voor de gitaren en de drums. Daardoor krijgt het iets rommeligs. En dat is een beetje jammer. Daarmee hebben we de kritiek wel gehad wat mij betreft.

    Voor de rest dynamiek genoeg.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Voor mij zit Mw Lipa in een vijver waarmee ik niet al te veel heb. Neemt niet weg dat het vakwerk is en dat je al meer werk van haar hebt verrockt.
    Dan zul je je er toch thuis voelen, neem ik aan.

    Ik vind het geluidsbeeld als geheel erg aan de bassige kant. Geldt dus ook voor de gitaren en de drums. Daardoor krijgt het iets rommeligs. En dat is een beetje jammer. Daarmee hebben we de kritiek wel gehad wat mij betreft.

    Voor de rest dynamiek genoeg.
    Vriendelijke groet, Gus
    Thanks. Het maken van een goede mix en master blijft een vak apart. Maar ik blijf oefenen!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Oh net ergens anders geschreven dat ik het wat laag vind. Niet rommelig overigens, maar gewoon teveel laag.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top