Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard Weer iets zeldzaams gevonden en gekocht... Check deze Gibson-combo!

    Ik vraag me vooral af waarom ik exact hetzelfde draaiden zie onder subforum Elektrische gitaren als Moderne versterkers in Tapatalk....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nidlaobud Bekijk bericht
    Hehe, de rest boeit mij niet zo, maar het pisventje uit venlo heeft al jaren iets tegen mij. Op mijn verzoeken om dezelfde uitspraken te doen als ik voor hem sta wordt niet ingegaan. ach ja

    Anyways, de Studio 15 klinkt erg goed, maar de GA20 is toch wel de favoriet.. Maar goed, Class A, handwired, Gibson, de functies.. Het zou van velen de favoriet zijn.
    Het is dan ook redelijk onnozel om op basis van die uitspraak van een mede-forumlid iemand uit te nodigen om je dat in je gezicht te komen zeggen. Stoer hoor. is dat jouw antwoord op veel dingen die je niet 100% aanstaan? Nou nou

    Over die Gibson combo's: Ik heb ooit wel eens op dat onderste model gespeeld met dat donkerbruin front. Stond in een lokale muziekhandel in Noord-België. Zo'n Goldtone 30 of zo. Welnu, ik vond die echt heel goed klinken. Zeker clean en crunch. Bas werd een beetje flubberig bij meer gain maar da's niet ongewoon voor dat soort versterkers.

  3. #43

    Standaard

    De opmerking dat de versterker Chinees is is uiteraard bullshit. Gaarna het verzoek om de volgende keer.... Gewoon niets te zeggen als je het niet weet..

    Wellicht handig on de volgende keer meer onderzoek te doen voordat je bullshit begint te roepen.. 

    ... met je opmerking over Chinese versterkers. 來


  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Nou, daar heb je ons echt mee hoor! Antwoord op welke vraag?

  5. #45

    Standaard

    Wekke amps ?

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Even openmaken, paar schroefjes, weet je het zeker,
    zo'n meneer op afstand weet zonder foto's of shippingorders en serials ook niks.

    He was al bekend dat er een paar HW's pre production in omloop waren en het productie model op print is, zoals 99% van die dingen gaan.

    Ik maak me trouwens sterk dat het iets zal uitmaken voor prijs of geluid, deze amps zijn niet gewild.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De productiemodellen zijn sowieso niet ptp.

  8. #48

    Standaard

    Lekker draadje. Goeie vibe. Fijne sfeer!
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top