Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 48
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Je moet meer gitaren kopen!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Bij mij is het juist andersom. Ik heb te weinig amps 😁

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Poh jij geilt echt op jezelf of niet?






  4. #24

    Standaard

    Evert en Evelien ook.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik vind dat de topicstarter meer toevoegt dan het gezeik over z'n vermeende vraag naar aandacht. Volgens mij zijn juist de mensen die op die manier een topic vervuilen erg op zoek naar aandacht. Hij doet niks anders dan een fotootje sturen, of een paar zelfs, van in dit geval een versterker. Op, jawel, een gitaarforum. Je weet wel, waar een forum ooit op leefde. Wellicht dat een moderator al die poep uit dit topic kan verwijderen, juist om een forum te behouden. Ik zeg het gewoon eerlijk, ik erger me aan de werkelijke aandachtszoekers in dit topic en niet alleen hier. Hoeveel heeft de topicstarter aan posts? Toch niet zoveel dat je kan spreken van een aandachtszoeker, of drammer zelfs, zoals ik hier lees. Lekker doorgaan met enthousiast een nieuwe aanwinst laten zien, helemaal niks mis mee.

  6. #26

    Standaard

    Slechte grapjes serieus nemen. Soms moet je als een kapotte fax zijn, zero fax given.

  7. #27

    Standaard

    Hehe, de rest boeit mij niet zo, maar het pisventje uit venlo heeft al jaren iets tegen mij. Op mijn verzoeken om dezelfde uitspraken te doen als ik voor hem sta wordt niet ingegaan. ach ja

    Anyways, de Studio 15 klinkt erg goed, maar de GA20 is toch wel de favoriet.. Maar goed, Class A, handwired, Gibson, de functies.. Het zou van velen de favoriet zijn.
    Laatst gewijzigd door nidlaobud; 6 februari 2020 om 14:37

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    ik vermoed dat je nogal een fan van het merk gibson bent die deze versterkers door een gekleurde bril beoordeeld want de rest van de wereld heeft hem bepaald niet als favoriet op het lijstje staan.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Die onderste is bij Trace Elliot gemaakt, maar die bovenste in de USA, handwired voor 425 USD?
    Volgens mij is het productie model gewoon Chinees, niks handwired, hence the price.
    Er zijn een paar pre productions USA van THD's Andy Marshall in omloop geloof ik en een hoop whisfull thinking.
    Kan je natuurlijk zo zien als je hem openmaakt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #30

    Standaard

    Ik weet niet hoe Erik aan $425,- komt. De prijs in 2005 (toen zij uitkwamen) was geloof ik rondom de $1000,-, maar het hing af van de zaak waar men de amp bestelde. Een voorbeeld daarvan is de $780,- die iemand betaald had.

    Zie: https://www.lespaulforum.com/forum/s...ibson-GA-20RVT

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top