Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard EIndelijk een John Mayer solo die ik kan!

    De Squier Affinity Strat en de Katana mochten weer even op verlof. Ditmaal met een solo afkomstig van John Mayer zijn nieuwste hit New Light.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden, volgens mij heb ik'm wel oke gespeeld, het gedeelte wat mee gaat met de akkoorden op't eind zit niet in het origineel maar vond ik wel toepasselijk.

  2. #2

    Standaard

    Ff terzijde wrm prik je die katana niet in je pc (usb) ,maak je um geluidskaart en neem op die manier op ?
    Kinkt net ff beter
    Of niet
    Over die plus minoes 15 noten heb ik zou snel geen mening

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Ff terzijde wrm prik je die katana niet in je pc (usb) ,maak je um geluidskaart en neem op die manier op ?
    Kinkt net ff beter
    Of niet
    Over die plus minoes 15 noten heb ik zou snel geen mening
    Omdat ik dan keuzes moet gaan maken, wil ik goede beeldkwaliteit maar mindere audio, of wil ik goede audio maar mindere (Zeg maar gerust slechte) beeldkwaliteit, dan ga ik liever voor het 1e. Je kan alsnog prima horen wat er gespeeld word, en het bespaart mij gedoe met syncen.

  4. #4

    Standaard

    ok duidelijk

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Wat maakt het uit ???
    Je solo is top gespeeld en je maakt echt een mooie ontwikkeling door in je spel.
    Je vibrato en bends zijn erg vooruit gegaan en je spel straalt controle en rust uit wat ten goede aan je geluid komt.
    Goed gedaan, kerel ! Mayer zal trots op je zijn.👍

  6. #6

    Standaard

    Laat GK2 maar zeuren. Even e.e.a. geprobeerd te om cijferen maar ik denk dat hij bedoeld dat je opname niet erg lang is en hij daarom geen mening heeft. Whatever. Je kan beter spelen dan hij kan schrijv... eh tellen.

    Ik vind het lekker klinken. Ik hoor alleen minimaal 1 valse snaar. Zit net op het randje, dat is jammer. Je bends zijn iets-wat vals omdat je ze te ver door trekt, maar zeker niet storend. Een dikke 7.5+ wat mij betreft!

    Wanneer pak je de piano weer? Dat doe je zeker niet onverdienstelijk.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Knap! Zoiets kan ik al helemaal niet en ben gewoon jaloers!

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het heel goed gedaan.

  9. #9

    Standaard

    Nou Braddy, ben er uit hoor.
    Na kritisch luisteren geef ik je een .......7,6 en schrijf een mooi stukkie in je pussy album

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Wat Arjanb01 zegt. Er zit écht progressie in je spel!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top