Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 83
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Ver? In Nederland? We krijgen bezoekers vanuit het hele land , Limburg, Brabant, maar ook uit België, Duitsland.
    sommigen gaan er alleen heen voor het broodje bal is mij eens verteld, bezoekers uit duitsland verbaast me niks rijd een 30km richting het oosten en je bent er, ik moet verder over om in zuidbroek te komen, maar ben er dit jaar ook weer bij na een jaar afwezig ga mijn collectie uitdunnen, en hoop dat die vriend van me nog wat voor de verkoop heeft.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    maar ben er dit jaar ook weer bij na een jaar afwezig ga mijn collectie uitdunnen, en hoop dat die vriend van me nog wat voor de verkoop heeft.
    fijn om te lezen dat je nog alive and kicking bent Wietse.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    fijn om te lezen dat je nog alive and kicking bent Wietse.
    onkruid vergaat niet ;-)





  4. #14
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Heb het topic als sticky vast gezet.

    Zal kijken of ik dit jaar langs kan komen.
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Heb het topic als sticky vast gezet.

    Zal kijken of ik dit jaar langs kan komen.
    Dank! Wordt gewaardeerd!! En hopelijk tot de 7e. Laat dan even weten dat je er bent!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    866

    Standaard

    Voor mij ook wel een rot eind weg maar ik denk dat ik een hotelletje boek dan hoef ik smorgens niet te vroeg op en heb je de hele dag de tijd om er eens te kijken wat ze allemaal bieden en voldoende geld meenemen voor je weet maar nooit. Of hebben de meeste standhouders allemaal een mobile pinautomaat bij zich.
    Is het idee om hier al een aantal aanbiedingen te posten zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. gitaren versterkers echoapparaten en andere toebehoren ook voor de zelfbouwer.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Voor mij ook wel een rot eind weg maar ik denk dat ik een hotelletje boek dan hoef ik smorgens niet te vroeg op en heb je de hele dag de tijd om er eens te kijken wat ze allemaal bieden en voldoende geld meenemen voor je weet maar nooit. Of hebben de meeste standhouders allemaal een mobile pinautomaat bij zich.
    Is het idee om hier al een aantal aanbiedingen te posten zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. gitaren versterkers echoapparaten en andere toebehoren ook voor de zelfbouwer.
    ,
    Hierbij een lijst van de standhouders : https://noordergitaardag.jimdofree.com/standhouders/

    Pinautomaat is vlakbij , een paar stands hebben een mobiele pin. Echt je kunt je geld wel kwijt

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    fijn om te lezen dat je nog alive and kicking bent Wietse.
    heb je me nog niet zien staan schoffelen het afgelopen jaar in drachten?, zo'n grote langharige caparis medewerker zie je anders niet snel over het hoofd.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Voor mij ook wel een rot eind weg maar ik denk dat ik een hotelletje boek dan hoef ik smorgens niet te vroeg op en heb je de hele dag de tijd om er eens te kijken wat ze allemaal bieden en voldoende geld meenemen voor je weet maar nooit. Of hebben de meeste standhouders allemaal een mobile pinautomaat bij zich.
    Is het idee om hier al een aantal aanbiedingen te posten zodat je een beetje weet wat je kan verwachten. gitaren versterkers echoapparaten en andere toebehoren ook voor de zelfbouwer.
    Wij als organisatie weten niet wat standhouders wel of niet gaan meenemen. Wel in grote lijnen natuurlijk, maar niet om specifieke aanbiedingen etc. Voor ons ook altijd weer verrassend!
    Standhouders als Wietse en Geert Willem Vis kunnen misschien (als GN-ers) hier al iets meer vertellen over wat zij gaan meenemen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    heb je me nog niet zien staan schoffelen het afgelopen jaar in drachten?, zo'n grote langharige caparis medewerker zie je anders niet snel over het hoofd.
    eerlijk gezegd heb ik eens iemand van ver weg gezien waarvan ik even dacht dat jij dat zou kunnen zijn, maar die gedachte schudde ik direct van mij af omdat ik je hier niet zou verwachten.
    (ook vanwege die nieuwe medicatie die je was gaan gebruiken)
    hoop dat je bij caparis goed behandeld wordt voor je inzet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top