Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Voormalig gitaarnet-forum lid Luca Giordano (Thomsonplein) heeft mijn vintage Gibson ES-125 prima herfret. En hij is €100-€200 goedkoper dan de overige Haagse luthiers.... Guitar Chop Shop zit op ongeveer dezelfde prijzen maar heb ik geen ervaring mee. Zal vast ook prima zijn.

    http://www.giordanoguitar.com/
    Juist Niels, dit dus. Warm aanbevolen. Gewaardeerd voormalig forumlid, uitstekend gitarist, prima gitaar klusjesman. Als je de gitaar ophaalt moet je 'm wel de allerhartelijkste groeten doen.
    Ondanks je drukke agenda is het wel extra aanbevelenswaardig om daar einde van de straat even naar Café Madeleine te gaan voor een kopje soep. Werkelijk de beste Harira die ik ooit op heb in een eetgelegenheid.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #22

    Standaard

    Afgelopen zaterdag heb ik m'n gitaar na een vlak- en afstelbeurt opgehaald bij Luca. Gisteravond even kort geprobeerd en dat beviel uitstekend! Er zat nog voldoende vlees op voor een vlakbeurt, en er moest aardig wat af gezien de putten. Maar hij speelt weer heerlijk en door de vlakke fretten kon de actie eigenlijk eens op normale hoogte worden afgesteld. Blij! Uiteraard heb ik de groeten gedaan, maar de soep heb ik even laten schieten.

    Dat komt wellicht de volgende keer, ik heb meteen een andere gitaar achtergelaten. Die moet echter wel herfret worden. Ook daarvan zijn de kosten niet gek, over een paar weken laat ik weten wat daarvan de score is!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Juist Niels, dit dus. Warm aanbevolen. Gewaardeerd voormalig forumlid, uitstekend gitarist, prima gitaar klusjesman. Als je de gitaar ophaalt moet je 'm wel de allerhartelijkste groeten doen.
    Ondanks je drukke agenda is het wel extra aanbevelenswaardig om daar einde van de straat even naar Café Madeleine te gaan voor een kopje soep. Werkelijk de beste Harira die ik ooit op heb in een eetgelegenheid.
    Ik woon al zes jaar om de hoek van die tent en ben er nog nooit geweest. Jup, Giordano zit bij mij om de hoek.

  4. #24
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Schande! Ik ben niet zo snel onder de indruk maar dit is een exceptioneel goed zaakje. Als we er om de hoek zouden wonen zaten we er wekelijks, denk ik zo.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top