Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Hallo

  1. #1

    Standaard Hallo

    Hallo bij deze wil ik me voorstellen. Ik speel vanaf mijn 16e in optredende bands. Ben een half leven beroeps geweest. Nu 65 plus. In amusementsorkesten en in een rock and roll band. En treedt nog steeds op.
    Ik heb diverse gitaren: gretsch, gibson, fender. Voor het akoestische heb ik een ovation en een Taylor. Versterkers zijn mesa boogie twee stuks, een blue angel en een Mark v. Ik ben altijd geïnteresseerd in gitaren en versterkers ( buizen) en ik hoop nog een tijdje meet te rocken.

    Alphons

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Hartelijk welkom hier!!!! Je bent op het goede adres aangekomen!!!!

  3. #3

    Standaard

    Aangekomen?
    Is het niet zo dat vrijwel iedereen aan het vechten is met de December kilo’tjes?
    Ik weet niet of het nog te zien is als jij kijkt, maar op het moment dat ik dit draadje opende, gaf de teller aan dat er één reactie was maar dat je post nog niet was bekeken. Waarmee maar is vastgesteld, dat myaru onze eigen José Feliciano is.
    Blind typen krijgt zo een heel eigen lading.

    Eigenlijk moet ik hier een smiley posten, maar ik ben wat dyslectisch op dat gebied.

    Leuke intro, dank je wel daarvoor. Amusementsorkest vind ik altijd genoeg om mijn mondhoeken te laten krullen. Vrijwel iedereeen heeft een beetje dat karakter toch? Alleen de punks hadden de ballen me recht in mijn smoel te zeggen dat ik de typhus kon krijgen. Voor mij een hele opluchting na alle navel gestaar en uren jammen over één akkoord.

    Ik hoop dat je nog eens laat blijken of je uitvoerend artiest bent, of dat je ook schrijft. Wat wil je nog doen met de volgende 30 jaar en zing je ook?

    Verder breek ik nog eens een lans voor je eigen songteksten (off topic) voor het geval je zelf schrijft en Sounds, voor het geval je de afgelopen 45 jaar iets hebt opgenomen.

    De meesten van ons nemen onszelf niet te serieus, maar onze muziek wel. Ik neem aan dat je je daarbij wel this zult voelen.
    Welkom.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Duhsjaak: had de post al gelezen hoor, ben zeker niet blind!!!!

    Waarmee maar is vastgesteld, dat myaru onze eigen José Feliciano is.
    Blind typen krijgt zo een heel eigen lading.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Hallo Alphons, welkom hier.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    @Duhsjaak: had de post al gelezen hoor, ben zeker niet blind!!!!
    Jij niet, maar Duhsjaak is digislexisisch, zoals hij zelf al zegt.
    Welkom Alphons, met zoveel ervaring dubbel welkom zelfs, want ik bijvoorbeeld weet heel weinig en kan nog minder.

  7. #7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top