Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Hi Gitaarnet lezers

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 maart 2019
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    132

    Standaard Hi Gitaarnet lezers

    Hi,

    Ik heb al wat zaken gepost maar zal mijzelf kort voorstellen, mijn naam is John kom uit Maarssen en ben ondertussen alweer 55 jaar jong.

    In mij jeugd, eind jaren 70 een beetje zitten klooien met gitaren maar nooit echt serieus mee aan de gang geweest. Een beetje lopen rammen op die snaren met een niet gestemde gitaar en verder eigenlijk niets. Na een paar jaar de boel opgeruimd en hop naar de volgende hobby, zo gaat dat als je tiener bent.

    Vorig jaar op bezoek geweest bij een kennis en die bleek gitaren op zolder te hebben, tja ik weet niet wat er gebeurde maar ik was weer helemaal verkocht. Vorig jaar een Yamaha Pacific gekocht, deze laten afstemmen door iemand die er verstand ven heeft en hoop achter de computer You tube kijken om een begin te maken. Afgelopen zomer andere prioriteiten gehad en dus weinig spelen maar in najaar toch besloten dat ik iets meer richting moet hebben en zit sinds december op gitaarles. Progressie valt mij tegen maar ben al verder dan ooit ben geweest en niet te vergeten...ik heb er lol in!!

    Daarnaast ben ik zeer geïnteresseerd in het bouwen van een gitaar, ik lees vele artikelen en kijk regelmatig op You tube. Echt bouwen zal ik denk nooit kunnen maar een gitaar samenstellen zie ik mij nog wel eens doen.

    Verder is er iets vreemds, ik heb een Telecaster nooit een mooie gitaar gevonden maar enkele weken geleden is de vonk om een of andere manier over gesprongen. Jajaja ik weet dat ik maar op een gitaar tegelijk kan spelen maar er gaat een Telecaster komen.....

    Verder lees ik dat dit forum "dood" is, maakt mij niet uit er staan nog zoveel te lezen dat het voor mij als beginner een verademing is!! Lang leve Gitaarnet.

    John

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Welkom John. Nooit te oud om te leren of om iets nieuw te beginnen denk ik.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Welkom! En dood valt wel mee hoor, wel minder druk als "vroeger"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Het is nog best druk hier hoor, alleen dan wel in de off topic lounge

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top