Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Even Voorstellen. Van Stolk.

    Goedendag forum Leden.

    Ook ik zal mij hier eens voorstellen. De echte naam die achter deze forum gebruiker gaat is Harm Jan. Ik gebruik de Naam Van (of Von) Stolk op meerdere fora die mijn interesse gebieden dekken. Ondanks dat steeds meer fora worden verdrongen door facebook groepjes werk ik liever via forums.

    Ik ben zelf in Januari van 2019 begonnen met gitaar spelen. Ik was op dat moment 45 jaar oud. Heel mijn leven had ik eigelijk al gezegd “Had ik tien jaar geleden maar begonnen dan had ik nu.” Aangezien ik nul vrienden familie of kennissen heb die ook maar enig instrument bespelen heeft het dus best lang geduurd voor ik hier in ben gestapt.

    Nu inmiddels een jaar gitaarles gehad en nog steeds. Vaak met wisselende resultaten. (Sommige dingen pak je nu eenmaal beter op dan anderen.) Ik heb er steeds meer plezier in. Ik merk nu dat het steeds makkelijker wordt muziek te onthouden en te selecteren op mijn kunnen.

    Ik ben begonnen met een Squier Affinity Fat Stratocaster en heb sinds begin dit jaar ook een PRS SE Mark Tre*monti Standard.

    Voorlopig zal ik nog wel voornamelijk meelezen hier, Maar nu mijn account is goedgekeurd Heb ik dus ook de mogelijkheid ergens een vraag te stellen.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Welkom. Nooit te oud om ergens mee te beginnen, toch? Ik heb deze week een kleine 1 watt buizenversterker gekocht en kan nu eindelijk thuis fatsoenlijk gitaar spelen. Had ik liever 12 jaar geleden ontdekt, maar ja ...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.185

    Standaard

    Welkom. En je hoeft niet te wachten met vragen stellen, hoor. Brand los. Uiteraard in het passende subforum.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top