Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Inderdaad forum is dood vergeleken met 10 jaar terug, toen had je nog meetings.

    Ik zou inderdaad wat zuiniger zijn met compressor en reverb. Voor de rest goed gespeeld.

  2. #22

    Standaard

    Ik reis. Dat doe ik met plezier en pakweg 20 weken per jaar. Het overgrote deel in een klein tentje.

    Zoals vrijwel ieder forum is ook GN rustiger geworden.
    GN wel maar jij en ik niet.

    Ik moet mijn eigen verbinding met het internet opbouwen en in natuurbeschermingsgebieden heeft niemand belang bij een stabiele verbinding.

    gk2 heeft stomweg gelijk. Om dat als gemiep weg te zetten is een miskenning van de situatie. Nadat ik die verbinding had, ging je nogal assertief (zullen we maar zeggen) uit de startblokken dat er niemand heeft gereageerd. Vond ik een pijnlijke, want je eerste post deed het niet. Heb ik eerst aan mijzelf geweten.
    Hij deed het gewoon niet. En dan geprikkeld zitten doen op ‘geen reactie’ vind ik een beetje flauw.

    Of je mijn muziek nou wel of niet wat vindt is niet zo terzake. een hoekje als Sounds is net als een dorp.
    Als je nooit iemand groet, moet je niet gek op kijken als de rest van het dorp je op den duur zonder groeten voorbij loopt.
    Ik durf te zeggen dat ik altijd opbouwend op je posts heb gereageerd. Dat houdt voor mij niet in dat daar perse 1 op 1 iets tegenover moet staan, maar iets van reciprociteit lijkt een vereiste voor het functioneren van een forum.

    Voordat ik namen ga noemen van lui die mij (want inspreek op persoonlijke titel) als klapvee beschouwen omdat ze met veel tromgeroffel regelmatigposten maar nooit (echt nooit) de moeite nemen eens te reageren op de post van een ander: heb ik mijn punt duidelijk gemaakt?
    Want naming and shaming geloof ik niet zo in.

    Dat je vanaf 2006 hier ronddoolt zegt me niet teveel. Dat heeft geen moer met stress of koffie te maken maar alles er mee te maken dat het altijd makkelijker is naar de ander te wijzen.

    Ik hoop iets van de opgestoken stekels weg te hebben genomen. Hoewel dat laatste stukje op een andere plek misschien minder provocerend overkomt.
    Hoe het dan ook zij:
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Inderdaad forum is dood vergeleken met 10 jaar terug, toen had je nog meetings.

    Ik zou inderdaad wat zuiniger zijn met compressor en reverb. Voor de rest goed gespeeld.
    Ik geloof dat ze je diepste wens vervullen.
    Uit mijn hoofd zaterdag 9 maart 2020 in Zuidbroek.
    Tering gezellig. Ook veel jong volk..... dus je valt niet op. Werkelijk waar. Kom er al jaren en zo te horen gaan we elkaar daar licht betraand in de armen vliegen?
    Lijkt me een prima idee.
    Tot dan!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #24

    Standaard

    Reageren op de discussie (zoals 'de opdracht' luidt) laat ik maar aan anderen. Ik heb geen azijn in mijn blaas en geen gal in m'n speeksel.
    Vind je gitaarspel lekker en heel aangenaam melodieus. Mij valt wel de overdaad aan reverb op; het zou wat intiemer mogen. Krijg de indruk dat je de gitaar rechtstreeks op de interface hebt aangesloten. Dat hele directe geluid, maakt de (overigens mooie) akoestische klank ietwat kunstmatig. Ik heb ooit 'The water is wide' zo opgenomen en stoort me achteraf een beetje.
    Laatst gewijzigd door Charlie McD.; 23 januari 2020 om 19:04
    Een tweede jeugd, met een punt. Geen punt!
    Charlie McD Sr

    Lyrics & Music on Youtube

  5. #25

    Standaard

    Dat heb je bijzonder goed gehoord, Charlie.

    Het gitaarspelen is bij mijn een aantal jaren weggeweest. De behoefte was er niet meer. Ik heb alles verkocht, behalve de Lakewood die mij altijd zeer waardevol is gebleven. Overigens.. nooit ook maar een seconde gedacht dat het muziekgevoel niet meer terug zou komen, maar gewoon. Tijdelijk andere prioriteiten.

    Ik had eigenlijk niks geen apparatuur meer liggen, behalve een M-Audio interface. Na een tijdje klungelen de boel eindelijk aan de praat gekregen. Stekker in de gitaar, in de input van de interface en opgenomen met Fruity Loops.

    Gevoelsmatig vind ik reverb altijd een zeer prettige toevoeging aan het geheel, maar daar waar bij mij de overdrive altijd op max. stond, staat de Reverb ook altijd blijkbaar zo hoog, dat het geheel er niet mooier op wordt.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Joh, Ik kom hier vanaf 2006. De tijden dat dit forum mega druk was. Reacties in overvloed binnen enkele minuten. Vanaf 2015/2016 ben ik hier nauwelijks geweest. Die tijd heb jij je geregistreerd.

    Jij weet niet beter dan hoe het forum nu wordt bezocht. Ik wel en daar doel ik op. Dus eigenlijk moet jij je mond gewoon even houden en niet zo lopen stoken.

    En voor wat betreft Gus. No hard feelings. Ik heb al eerder aangegeven dat zijn bijdrage aan dit forum zeer gewenst is. Vandaar mijn niet serieuze reactie op zijn reactie. Zo ken ik hem niet. Dus kid, bemoei je er gewoon even niet mee. Dit gaat verder dan 3 jaar terug.
    Ten eerste: Wat wonderlijk dat jij een kennelijke autoriteit ontleent aan de termijn, die je als forumlid bent ingeschreven.
    Ten tweede: Op welke manier wordt er door Guitarkid gestookt?
    Ten derde: Als jij vind dat niemand zich met jouw berichtgeving naar Gus mag bemoeien, stuur hem dan een PM, en val ons verder niet met dat gebeuzel lastig.
    Ik vind je hier getoonde attitude nogal in tegenstelling tot de muziek die je maakt, jammer.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik geloof dat ze je diepste wens vervullen.
    Uit mijn hoofd zaterdag 9 maart 2020 in Zuidbroek.
    Tering gezellig. Ook veel jong volk..... dus je valt niet op. Werkelijk waar. Kom er al jaren en zo te horen gaan we elkaar daar licht betraand in de armen vliegen?
    Lijkt me een prima idee.
    Tot dan!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    Heey Gus,

    volgens mij valt 9 maart op een maandag. Maar dat is toch eigenlijk meer een beurs? Bedoel echt een meeting en dan in de ene oefenruimte waar je versterkers kan testen/vergelijken en de andere oefenruimte pedalen en fx apparaturen.

    Maar Zuidbroek is inderdaad een goed idee dus waarschijnlijk tot dan!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Ik vind je hier getoonde attitude nogal in tegenstelling tot de muziek die je maakt, jammer.
    Hahaha zijn getoonde attitude heb ik eerder meegemaakt toen ik wat zei over zn spel... was hij niet van gediend dus kreeg een reactie terug zo van “kan jij het beter dan”. Tja dan ben je voor mij al gauw afgeschreven hoor 😉

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Heey Gus,

    volgens mij valt 9 maart op een maandag. Maar dat is toch eigenlijk meer een beurs? Bedoel echt een meeting en dan in de ene oefenruimte waar je versterkers kan testen/vergelijken en de andere oefenruimte pedalen en fx apparaturen.

    Maar Zuidbroek is inderdaad een goed idee dus waarschijnlijk tot dan!
    Het is toch 7 maart?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witterwit Bekijk bericht
    Het is toch 7 maart?
    Klopt helemaal.

    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top