Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Sorry, ik wist niet dat ik de plicht had binnen 24 uur te reageren. Ik kan me niet herinneren dat ik je heb gehoord of gezien in de laatste 10 (noemt maar iets) posts met liedjes die ik heb geschreven en hier heb gepost. Ik ben niet je klapvee, vriend.

    Dus laat ik zeggen dat ik je stellige wijze van ‘uitnodigen’ iets misplaatst vind.
    Natuurlijk, ‘t is maar een mening. Maar wel mijn mening.
    Vriendelijke groet, Gus
    Jezus, Gus. Koffie drinken. NU!!

  2. #12

    Standaard

    He vriend, onze sjaak heeft kinda puntje alhier dus...take it like a......
    En verders niet miepen
    Just mijn opiniated point of view

  3. #13

    Standaard

    Misschien wel. Los daarvan. Gus, heeft koffie nodig. Deze reacties komen voort uit koffie te kort of stress. Je gaat mij niet vertellen dat je niet reageert omdat ik ook niet op jou berichten reageer. Dat zou wel heel kinderachtig zijn.

    En dan daarbij. Als ik ook mijn mening mag geven, ik ben totaal helemaal geen fan van je muziek. Ik vind het 3x niks. daarmee is het niet slecht, maar het staat veel te ver van mij af.

    Waarom moet ik dan kijken en reageren? Ik kijk toch ook geen romantische films? Vind ik ook niks aan. Reageer dan ook niet op mij. Ik spreek toch niemand persoonlijk aan. Ik slaap er echt niet minder om.

  4. #14

    Standaard

    For what it's worth... dit forum lijkt dood of mijn filmpje is super slecht.
    nee vriend gaat om dit trieste gemiep nadat er niemand binnen 24 uur op je niet klikbare link heeft gereageerd
    piece out

  5. #15

    Standaard

    Joh, Ik kom hier vanaf 2006. De tijden dat dit forum mega druk was. Reacties in overvloed binnen enkele minuten. Vanaf 2015/2016 ben ik hier nauwelijks geweest. Die tijd heb jij je geregistreerd.

    Jij weet niet beter dan hoe het forum nu wordt bezocht. Ik wel en daar doel ik op. Dus eigenlijk moet jij je mond gewoon even houden en niet zo lopen stoken.

    En voor wat betreft Gus. No hard feelings. Ik heb al eerder aangegeven dat zijn bijdrage aan dit forum zeer gewenst is. Vandaar mijn niet serieuze reactie op zijn reactie. Zo ken ik hem niet. Dus kid, bemoei je er gewoon even niet mee. Dit gaat verder dan 3 jaar terug.

  6. #16

    Standaard

    ik weet beter schat en jij ook
    je geploeter met opnames you know toen ? en het 2 maal posten van het leuke kerk optreden
    ik stook niet
    stop gewoon met met miepen

  7. #17

    Standaard

    Goed. Aan je manier van schrijven, wordt het niveau mij duidelijk. Hier staak ik onze conversatie.

    Reacties - ook van Gus - op het filmpje zijn altijd welkom!

  8. #18

    Standaard

    reactie op filmpje

    je bent wat aangekomen

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    reactie op filmpje

    je bent wat aangekomen






  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    reactie op filmpje

    je bent wat aangekomen
    Ja dat is zeker waar wordt aan gewerkt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top