Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Lexicon mpx g2

  1. #1

    Standaard Lexicon mpx g2

    Ik wil op mijn lexicon mpx g2 een presets van bv 230 verplaatsen naar 1. Ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Weet iemand hoe dit moet.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard

    ik zou beginnen met het onderwerp in de correcte categorie te plaatsen.

    En verder: welkom





  3. #3

    Standaard

    Ik speel al jaren gitaar maar met deze multieffecten heb ik geen kaas gegeten. Snap er dus helemaal niets van.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb even in de manual gekeken (ik heb verder geen enkele ervaring met de MXP G2) en de presets zijn opgedeeld in 3 verschillende banks. Het zou kunnen zijn dat er tussen de banks niet omgenummerd kan worden. Gebruik je wel een MIDI controller?

  5. #5

    Standaard

    Ik gebruik een midi controller van rocktron, niet de originele dus. Ik zit te wachten op een originele mpx r1 foot controller.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Dan kun je via MIODI mapping (van je controller of de MPX) een MIDI command sowieso omzetten naar een andere preset.

  7. #7

    Standaard

    Lukt alleen naar presets 251 tot 300.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naudje Bekijk bericht
    Ik wil op mijn lexicon mpx g2 een presets van bv 230 verplaatsen naar 1. Ik krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Weet iemand hoe dit moet.