Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: HenriH

  1. #11

    Standaard

    Ik heb er met plezier naar gekeken en geluisterd, dat het niet perfect is maakt me helegaar niets uit. Gaaf dat je het gewoon allemaal doet.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    ik was dan ook enigzins verbaast dat er een link schijnt te bestaan tussen speelnivo en prijsklasse spullen. Niets mis met het filmpje!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Mede naar aanleiding van de opmerkingen van een paar van jullie heb ik de mix en de video van Corn Bread aangepast.
    De sologitaar heb ik iets meer proberen te laten blenden met de mix, de basgitaar-sound gepoogd een beetje beter te krijgen, en ook de drums hebben een nieuwe mix gekregen.
    De basgitaar is ingespeeld op een fretloze bas, op zich niet verkeerd, maar misschien mist het een beetje sustain af en toe?
    De drums zijn opgenomen met een goedkoop setje bekkens, en ook de microfoons, op de sm57 voor de snare-top na, zijn van een goedkoop setje van Thomann.
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

    Laatst gewijzigd door Henri H; 28 februari 2020 om 21:21

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Beter deze opname. De overall mix klinkt wat opener, minder donker waardoor je de nuance meer hoort. Minder compressie wellicht ook ?
    Gave gitaar collectie heb je, Henri ! 👍

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Zo, dat klinkt een stuk frisser! Aangenaam om naar te luisteren en een stuk strakker! Well done!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Beter deze opname. De overall mix klinkt wat opener, minder donker waardoor je de nuance meer hoort. Minder compressie wellicht ook ?
    Gave gitaar collectie heb je, Henri ! 
    Dankje Arjan, helaas heb ik de collectie een beetje uit moeten dunnen, maar heb nog steeds een paar mooie en goeie gitaren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Zo, dat klinkt een stuk frisser! Aangenaam om naar te luisteren en een stuk strakker! Well done!
    Dank Jutter!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top